Hop til indhold

Mig


Gæst Snp1981
 Share

Recommended Posts

Gæst Snp1981

Jeg er en 28årig pige, som bor i Odense (er dog jyde i hjertet:blink:).

 

Bor alene i min dejlige lille 2 værelses i udkanten af Odense, har er ro, fred dejlig natur, lys...og ja, jeg vidste bare, at det var mit hjem i det øjeblik jeg trådte ind af døren.

 

Jeg er pt på 6. semester af pædagoguddannelsen, og glæder mig til at gå igang med min bachelor til sommer. Jeg har været sammen med min kæreste i 3½år, og selvom vi bor hver for sig, så bliver han også en stor del af Vap'ses liv.

 

Jeg har fået lov til at få hund, af min udlejer :5up:, hunden får jeg først medio/ultimo august, ventetiden er lang, men da det er der jeg kan give Vaps de bedste rammer, har valget jo ikke været svært.

 

Mit hjerte er faldet for en Bichon Havanais og i kommer til at høre en hel masse om ham/hende, i den kommende tid.

 

Vil gerne sige tak for alt den hjælp jeg har fået indtil nu, og fordi jeg har denne base at støtte mig til, når jeg savner erfarringer til at kunne give Vaps det bedst mulige liv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen
Jeg er en 28årig pige, som bor i Odense (er dog jyde i hjertet:blink:).

 

Bor alene i min dejlige lille 2 værelses i udkanten af Odense, har er ro, fred dejlig natur, lys...og ja, jeg vidste bare, at det var mit hjem i det øjeblik jeg trådte ind af døren.

 

Jeg er pt på 6. semester af pædagoguddannelsen, og glæder mig til at gå igang med min bachelor til sommer. Jeg har været sammen med min kæreste i 3½år, og selvom vi bor hver for sig, så bliver han også en stor del af Vap'ses liv.

 

Jeg har fået lov til at få hund, af min udlejer :5up:, hunden får jeg først medio/ultimo august, ventetiden er lang, men da det er der jeg kan give Vaps de bedste rammer, har valget jo ikke været svært.

 

Mit hjerte er faldet for en Bichon Havanais og i kommer til at høre en hel masse om ham/hende, i den kommende tid.

 

Vil gerne sige tak for alt den hjælp jeg har fået indtil nu, og fordi jeg har denne base at støtte mig til, når jeg savner erfarringer til at kunne give Vaps det bedst mulige liv.

 

Hu det er lang tid at vente på billeder af din lille vovse, kender godt til den uliderlige ventetid

jeg gik selv og ventede 1 3/4 månede på min hund og kunne næsten ikke styre mig

og glædre mig til at hørre en masse om din lille hund :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

velkommen til :vinken: som de andre ville jeg også foreslå, at du fik tilladelse på skrift, så der ikke er noget at komme efter senere...

 

Og ja, det er ulideligt at vente på hvalp :-D Vi fandt Karla da hun var 2 uger gammel... de 6 uger tror jeg var de længste i mit liv :lol: Og så i de sidste 2-4 dage inden hun skulle hjem var jeg ved at gå i panik over, hvad jeg dog havde indledt mig på... om jeg overhovedet ville have hund osv :lol::lol::lol::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

 

Nu kan jeg ikke leve uden hende, jeg kan ikke huske hvordan livet var før hun var her......

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bichon Charlie

Velkommen til igen........:vinken: Dejligt at I har besluttet hvilken race den lille nu hvaps skal være gjort af...... og så faldt I for en Bichon.......:hjerte::hjerte::hjerte:smelte smelte smelte.... det kommer vi jo næsten i familie, griner :mrgreen::mrgreen:

 

glæder os til at høre historier fra ventetiden! Hvis I er interesserede er der udstilling for små selskabshunde i grenå d. 24+25 og 26 Juli hvor der vil være en milliad million lækre små hvapser og store hunde og masser af Havanesere.......:engel::engel:

 

Rigtig god ventetid til jer....:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...