Hop til indhold

Luna - bliver hun nogensinde en fin dame?


Lonny
 Share

Recommended Posts

Når man får hvalp og i forvejen har en voksen hund, er det så meningen at ens hvalp skal ligne en der har deltaget i en hundekamp :blink:

 

Luna har en rift på næsen, en på kinden, en i panden, og nu har hun også fået et blåt øje (det vil sige at hun har fået en lille rift ved øjet, så øjenlåget er hævet lidt) :shock:

 

Baldur forsøger at være sød ved hende, men da hun hele tiden hopper på ham, så er han jo nødt til at sætte hende på lidt på plads i ny og næ :blink:

Men rifterne kommer vist ikke fra han sætter hende på plads, men fra når de leger. Luna hopper op og bider ham i kinderne og han holder munden åben (han bider ikke), så det resulterer altså i at hun ind i mellem får hoppet op i en hjørnetand.

 

Jeg sidder her og tænker óm jeg overhovedet kan vinde en udstilling med hende, da hun jo kommer til at ligne en gammel brugt bokser, når hun engang bliver voksen... :blink:

 

3518718727_9e3dddf3bb.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh nu må du ikke blive lige som 'hende jeg kender' - Petrine må ikke lege med hunden for så får han ridser i pelsen. Dommerne plejer altså ikke at gå op i ar og skræmmer, det viser jo bare at hunden lever et liv og ikke er pakket ind i vat...og nej, jeg tror aldrig hun bliver en fin dame :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh nu må du ikke blive lige som 'hende jeg kender' - Petrine må ikke lege med hunden for så får han ridser i pelsen. Dommerne plejer altså ikke at gå op i ar og skræmmer, det viser jo bare at hunden lever et liv og ikke er pakket ind i vat...og nej, jeg tror aldrig hun bliver en fin dame :-D

 

Sådan bliver jeg aldrig, mine hunde er hunde, og ikke pyntegenstande...

 

Så nej, hun bliver nok aldrig en fin dame, men hun har det sjovt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lonny du er da bundnaiv, hvis du tror sådan en lille Buller-T¢s kan blive til noget der bare ligner en fin dame :mrgreen: Har du nogensinde m¢dt en feminin bull-breed? Jeg har ikke :lol: Dem jeg kender er totalt hæmningsl¢se rulle rundt på jorden, uden værdighed, altid klar på leg, krams og ballade........ men "fine damer"? Nej, sådan nogen kender jeg ikke :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lonny du er da bundnaiv, hvis du tror sådan en lille Buller-T¢s kan blive til noget der bare ligner en fin dame :mrgreen: Har du nogensinde m¢dt en feminin bull-breed? Jeg har ikke :lol:Dem jeg kender er totalt hæmningsl¢se rulle rundt på jorden, uden værdighed, altid klar på leg, krams og ballade........ men "fine damer"? Nej, sådan nogen kender jeg ikke :blink:

 

Se det var jo en meget præcis beskrivelse af Luna :lol:

 

Så du mener godt at jeg kan opgive mit ønske om nogensinde at gøre hende til en fin dame med gode manerer :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mk101

Har endnu ikke hørt om nogen, der har fået påtalt ar. Men ved selvfølgelig ikke om det også gælder, hvis det er fregner i hele hovedet...

 

Min egen minihund præsterede jo for et par måneder siden, at spille lidt for smart og samtidig hoppe ned fra sofaen - direkte i den stores åbne kæft. En hjørnetand trevlede et 5 cm. langt ar, der skulle sys ved dyrlægen. Mange og tætte sting gav et godt resultat, men arret sidder midt i det mørke pels, og jeg lurer også lidt på, om det kommer til at kunne ses. Derfor har jeg en lille smule overvejet dette: http://www.petsilk.dk/shop/productinfo.asp?id=CC-CS (men sig det ikke ovre i soigneringstråden :blink:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Har endnu ikke hørt om nogen, der har fået påtalt ar. Men ved selvfølgelig ikke om det også gælder, hvis det er fregner i hele hovedet...

 

som du dog kan sige det :lol::lol::lol:

 

Min egen minihund præsterede jo for et par måneder siden, at spille lidt for smart og samtidig hoppe ned fra sofaen - direkte i den stores åbne kæft. En hjørnetand trevlede et 5 cm. langt ar, der skulle sys ved dyrlægen. Mange og tætte sting gav et godt resultat, men arret sidder midt i det mørke pels, og jeg lurer også lidt på, om det kommer til at kunne ses. Derfor har jeg en lille smule overvejet dette: http://www.petsilk.dk/shop/productinfo.asp?id=CC-CS (men sig det ikke ovre i soigneringstråden :blink:)

 

Det kan da være at jeg skal undersøge dette til den tid, så kan jeg måske også bruge det til Baldur som har fået fjernet en vorte på det ene baglår :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...