Hop til indhold

Gizmo i Storkbh.´s-området søger små venner


Gæst Gizmo@
 Share

Recommended Posts

Gæst Gizmo@

Gizmo er ny herinde, men savner nogle venner i hans størrelse ..... :ae:

Den eneste hund vi har mødt på vores gåture (som var nogenlunde på str. med ham) ... bed ham.

Alle de andre store hunde har været rigtig søde ... De fleste ihvertfald :-)

 

Er der nogen i Kbh. og omegn der kommer nogle særlige steder hvor chihuahuaer samles ... ?

 

Har hørt om noget på Frb. og Søndermarken.

Der er også Facebooks gruppe Chihuahuatræf (til dem som ikke kender den)

 

Ellers andre forslag?

 

På forhånd tak :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst Lizziloo

Hey,

Jeg bor i kbh-k, er en stolt ejer af en 6 måneder gamle lang håret chihuahua. jeg prøver også at få ham ud til så mange hunde/mennesker som muligt (han er stadig meget genert).

Jeg skal for første gang ved grøndalparken her på søndag (ved flintholm st.) Burde være nice :) Da jeg er ny må jeg ikke post nogle links du kan søge under "weber's chihuahua" og derefter "træf". Det er en nice hjemmeside.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hver gang jeg har været i grøndalsparken har det vrimlet med store sultne hunde med tåbelige ejere (så kig lige grundigt efter)

 

Petrine skal som regel lige se nye hunde an før hun gider lege, men hvis I gider, så smid tid og sted, så kan det være jeg kommer (har svært ved at finde dates da jeg arbejder fast i weekenderne, men jeg kan altså tit i hverdagene)

 

Har ofte mødt små hunde i ørstedsparken, men ved ikke om det er helt lovligt at de løber løs (har aldrig fået noget brok), og så er der et sted på Amager som jeg altid glemmer hvad hedder, efter arbejdstid (ved 16-tiden) plejer der at være en del små der bliver luftet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Lizziloo

ja det var den hjemmeside jeg snakkede om, men fordi jeg er ny må jeg ikke poste links! Så takker! Det var den! :-D

 

Det kan godt være der er store hunde i grøndalsparken men der er træf derude til små chihuahuas her på søndag så lige meget hvad ville der være flere chi's :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

ja det var den hjemmeside jeg snakkede om, men fordi jeg er ny må jeg ikke poste links! Så takker! Det var den! :-D

 

Det kan godt være der er store hunde i grøndalsparken men der er træf derude til små chihuahuas her på søndag så lige meget hvad ville der være flere chi's :-P

 

Ih det lyder rigtigt hyggeligt - med store hunde, mente jeg nu blot at du skal være opmærksom, der er nogle ret uheldige elementer der lufter deres store hunde derude, som absolut ikke kan finde ud af at omgås små hunde. Men ellers god fornøjelse, bare det var træf for alle (læste at de små er racister, det har jeg ellers ikke oplevet, så overvejer at gå helt tilfældigt forbi engang der er træf :oops:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih det lyder rigtigt hyggeligt - med store hunde, mente jeg nu blot at du skal være opmærksom, der er nogle ret uheldige elementer der lufter deres store hunde derude, som absolut ikke kan finde ud af at omgås små hunde. Men ellers god fornøjelse, bare det var træf for alle (læste at de små er racister, det har jeg ellers ikke oplevet, så overvejer at gå helt tilfældigt forbi engang der er træf :oops:)

 

Det har jeg også overvejet, vi kan jo gå forbi sammen engang. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gizmo@

Har ikke været her længe ... I starten da jeg skrev tråden skete der ikke noget så .. undskyld jeg først ser den nu :-)

 

Tak for Jeres forslag ... Jeg vil helt sikkert tjekke dem ud - Både Grøndalsparken og Søndermarken

 

Petrine

Hvis jeg var dig/Jer :-) ville jeg også gå forbi og hygge mig med dem.

Gizmo elsker alle hunde - også dem der er større end ham (har faktisk aldrig mødt en hund der var mindre end ham) så han er vant til at være den lille :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Lizziloo

Jeg var der i søndags, og synes det var rigtig hyggeligt. Ingen store hunde, der kom faktisk en golden retriever forbi og alle chihuahuas dannede en gruppe og begyndte at gø af ham, det var altså grineren!!!:-)

Kan kun anbefale det! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gizmo@

Lizzilo

 

Tak :-)

 

Det er faktisk et træf Gizmo har prøvet for noget tid siden (før hans patella-operation:cry:) og det var smadder godt.

Vi er med i Gruppen på Facebook og det var via den vi gik med.

Ja, hans side er også smadder flot !

 

Jeg tænker også på sigt, da Gizmo blir så overglad når han møder nogen (hunde som mennesker) og han må ikke rigtigt løbe så meget endnu - efter hans operation.

 

Så er der jo både Grøndalsparken og Søndermarken

Jeg har ikke prøvet Søndermarken :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...