Hop til indhold

Halsbånd til Chi hvalp!


Gæst Frank
 Share

Recommended Posts

Gæst Frank

Er på udkig efter et godt halsbånd, som egner sig til en langhåret Chihuahua hvalp. Har hørt at det er en god idé med et halsbånd som er rundt. Nogen der har erfaringer med dette?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Min holdning er klart, at det bedste til hunde er en god kropssele, gerne en der sidder som en vest.

 

Dermed forhindre du at den lile får nogle grimme ryk i halsen, hvis han springer frem eller tilbage i fuld line.

 

Jeg ved ikke ud fra hvilke kriterier man har vurderet at et rundsyet halsbånd "er bedst"?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Min holdning er klart, at det bedste til hunde er en god kropssele, gerne en der sidder som en vest.

 

Dermed forhindre du at den lile får nogle grimme ryk i halsen, hvis han springer frem eller tilbage i fuld line.

 

Jeg ved ikke ud fra hvilke kriterier man har vurderet at et rundsyet halsbånd "er bedst"?

 

Det siges at et rundsyet halsbånd ikke slider pelsen så slemt (men ved ikke om der er noget i det for bruger selv et reflekshalsbånd)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Det siges at et rundsyet halsbånd ikke slider pelsen så slemt (men ved ikke om der er noget i det for bruger selv et reflekshalsbånd)

 

OK, det er jo det med vurderinger: Hvad er de foretaget ud fra?

 

Jeg synes et tyndt rundsyet halsbånd er smukkest til en hund, men lader hensynet til nakken bestemme hvad jeg bruger.

Men fint er det at se på :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har været gennem mange, mange halsbånd (Dolph kan ikke lide seler)

 

Han har haft rundsyet, nylon-ish, læder og alt muligt.. Det han har nu er rundsyet - men tror han skal have sådan et bredt et fra Hurrta - med sådan noget blødt stof inden i...

Kan fåes til helt små chihuahuaer også :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst skovtrold

jeg bruger da halsbånd hele tiden, så han har hans hundetegn på.

 

Og bruge sele når vi går tur.

 

Hvorvidt er rundsyet er godt, vil jeg ikke udtale mig om...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mk101
Det han har nu er rundsyet - men tror han skal have sådan et bredt et fra Hurrta - med sådan noget blødt stof inden i...

Kan fåes til helt små chihuahuaer også :-)

 

Har netop selv købt nogle Hurtta-lignende halsbånd til mine tøser. Nu kan jeg ikke huske hvad originalen koster (og så googlede jeg det alligevel til 155 DKK), men fandt en svensk pendant "Björkis" - i Sverige - til 73 SEK for str. 30 cm. Og så fås de i et væld af farver. Kunne ikke stå for hot pink og dyb lilla, men der var også mere afdæmpede farver - blå, rød, sort etc.

 

Har ingen idé om hvad fragten vil forløbe sig til, men tror godt det kan betale sig at købe der, hvis man alligevel falder over andre ting man mangler (hvilket jeg altid gør)... http://www.satchmos.se

Link til indlæg
Del på andre sites

http://www.4hotdogs.com/templates/product.asp?ProductGuid=105912&ProductName=Hurttahalsb%E5nd+m%2Esnapl%E5s%2Brefleks+TILBUD&GroupName=HundeHalsb%E5nd&GroupGuid=14

 

Her kan man få hurrta halsbånd til 125 kr (tilbud). Skal de være 4 cm brede til sådan en lille hund? (Så skal man da vist ikke gå med sele også). ;-)

 

Åh, jeg er så vild med mange af de andre design halsbånd på siden. De polkaprikkede og.... :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique

Nura som jo også er langhåret har et superblødt, rundtsyet kalveskindshalsbånd hvor hende hundetegn hænger i... dem kan man få til et par hundrede i Maxizoo...

 

Deruover har hun en blød, foret sele til når vi går tur... Jeg bruger aldrig halsbåndet til andet en hundetegnet.. Hun har en meget sart hals og hoster og hakker hver gang nogen tager hende i halsbåndet..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...