Hop til indhold

Madrasser med Krøgerkugler


Gæst Ullamo
 Share

Recommended Posts

Gæst Ullamo

Jeg har brugt dagen på at sy madrasser til "tøserne" med Krøgerkugler. Ingen tvivl om at Plet vil bruge den ene flittigt da hun gennem længere tid har brugt den ene af drengenes "sækkestol", men den ku godt være lidt svært for hende at få sig lagt i/på engang imellem når den var "høj". Madrassen jeg har syet er ca 16 cm højt. Vil satse på jeg får taget nogle billeder inden så længe.

Hvad har I lavet?

Redigeret af Ullamo
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har brugt dagen på at sy madrasser til "tøserne" med Krøgerkugler. Ingen tvivl om at Plet vil bruge den ene flittigt da hun gennem længere tid har brugt den ene af drengenes "sækkestol", men den ku godt være lidt svært for hende at få sig lagt i/på engang imellem når den var "høj". Madrassen jeg har syet er ca 16 cm højt. Vil satse på jeg får taget nogle billeder inden så længe.

Hvad har I lavet?

 

 

Har også tidligere lavet min egen krøyerkuglemadras til min første hund. Men for at være ærlig, så holdt syningerne ikke i længden. -og der var overtræk til den.

 

Problemet var også, at mange hunde har en sær ide om at de skal tisse på den... -og så var der et problem med at få den vasket... -den var kun syet i bomuld, ikke i vandtæt materiale:neutral:

 

Nu er jeg blevet så magelig, jeg køber dem færdige hos Østrand :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ullamo

Var ellers lige så stolt af mig selv,:blink: men nu må vi jo se om de holder. Jeg har også syet dem med vaskbar yderbetræk ( ja egentligt kan det hele vel vaskes ?). Plet har i lang tid brugt en af drengenes sækkestol og jeg har ikke oplevet at hverken nogen kattene eller nogen af hundene har tisset på den.:engel:

Har så i formiddag syet "bund" med krøgerkugler til den ene af kurvene og den store af drengene drømmer om at få en madras i stedet for stolen, nu må vi se hvor længe det er sjovt og hvis ikke de kan holde i syningerne er det jo spildt arb :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg talte med hende Østrand damen da jeg købte mine, og hun sagde at i starten da de lavede sækkesengene brugte hun en alm. symaskine og syede så to gange og det holdt rimeligt, men aldrig helt godt.

 

Nu havde de købt en industrisymaskine, og det gik meget bedre.

 

-men igen, det kan være dine hunde ikke er så vilde som mine er.... Når man hopper og graver i den, så holder sådan noget jo sjældent i længden ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ullamo

Madrasserne er indtil videre kun til brug i stuen og til at hvile/sove i. :mrgreen: Og generelt skal vild/voldsom leg foregår udenfor. Vil vente og se hvordan de holder og om Jumpy kan li krøgerkuglerne inden jeg laver en´ til den store kurv i bryggerset.

Men de bliver da udsat for større belastning når vi selv bruger feks den store madras (stribede på billedet), den er dejligt at ligge på på gulvet, synes især den store af drengene (12 år), så vil det jo hurtigt vise sig om den kan holde.

Jeg må da hellere lige holde en lille pause med syningen og se hvordan det går. Havde ellers haft i tankerne at sy nogle stykker og måske tage med på marked.:blink:

Men det er helt sikkert at den "blå" madras er et hit for både hunde og katte, men den er også syet med "teddybear" på toppen.:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ullamo
købte noget bæver nylon, syede den i størrelse n så den passer til kurven og proppet det sengetæppe som cujo har ligget med længe og tygget lidt i og det holder stadigvæk (7-9-13)

DVS den ikke er med kugler inden i??

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ullamo
nej, var vist ikke helt obs på tråden handlede om det :oops: vi foldede sengetæppet sammen og lagde det ind, der er syet lynlåsen på så vi kan tage tæppet ud og vaske betrækket :5up:

 

 

:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...