Hop til indhold

Torden og Hagl..


Gæst n1nna
 Share

Recommended Posts

Gæst n1nna

Uha et uvejr der pludselig drev ind over os idag! :shock:

 

Vi var godt på vej over på marken for at lege, da den lyseblå himmel pludselig blev grå/sort.

Jeg havde regnjakke på, så vi fortsatte. Regnen kom ikke, men da vi nåede marken begyndte det at rumle og buldre voldsomt over os.

 

Jeg blev lidt nervøs :scared: og skyndte lidt på Mio, der tilsyneladende ikke lod sig mærke. Han havde kigget op en enkelt gang, men løb ellers bare rundt og hyggede sig i det høje græs.

 

Jeg fik ham i snor og begyndte turen hjem. Han var stadigvæk ligeglad med den voldsomme rumlen, og skulle selvfølgelig lette ben hver 5meter som han plejer - mens mor her blev mere og mere panisk ved siden af :skraek:

 

Vi nåede hoveddøren i tørvejr, men næsten idet jeg satte nøglen i låsen "brød helvede løs". Voldsom regn, hagl og lyn slog ned, og Mio var som altid ikke med på at komme indenfor! :roll:

 

Vores dør er overdækket, så vi sad lidt og kiggede på uvejret sammen, det var faktisk lidt hyggeligt :mrgreen:

Selv da der kom et brag så højt at mit ene øre gjorde ondt, blev han ikke bange - men plastikposer Uha, DE er farlige!! Altså den hund er ikke rigtig klog! :stupid: Men jeg elsker ham :hjerte:

 

Hvordan oplever I og Jeres hunde sådan et vejr?!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst beagle-lover

Alice er som regel ligeglad. Har aldrig oplevet hende blive bange for uvejr.

 

Forresten, vi har haft perfekt vejr i dag. Sol fra en skyfri himmel og hundeluftnings-ture uden overjakke :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...