Hop til indhold

Til Nanett med Hektor


Recommended Posts

Gæst Nanett

Hahahhahaha :lol:

 

Det er så en tand værre (eller nok snarere en del tænder) end Hektor. Godt jeg ikke sov ved siden af ham dér...

 

Stakkels vuf at den løber ind i væggen og er vildt forvirret bagefter - men jeg kan altså ikke helt lade være med at grine af det :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

:( :ae:

 

Gad vide om det er en form for anfald hunden har... Det har jeg nemlig overvejet...

Jeg har set de andre klip, og jeg er overbevist om at det er anfald den hund har :(

"Løbe" i søvne, gø i søvne, vaklende desorienteret efter "opvågning".... det er alt sammen ting som passer til et epileptisk anfald.

 

Selvfølgelig ser det sjovt ud, hvis altså man ikke har det tæt ind på livet, men jeg har desværre set det for mange gange på min egen hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har set de andre klip, og jeg er overbevist om at det er anfald den hund har :(

"Løbe" i søvne, gø i søvne, vaklende desorienteret efter "opvågning".... det er alt sammen ting som passer til et epileptisk anfald.

 

Nu har jeg selv et familiemedlem med epilepsi, og jeg kan ikke rigtig genkende at der kun skulle komme anfald når patienten sover.

Jeg er enig med dig i at hunden er syg, men jeg mener nu at den må være søvngænger - hvilket også er en sygdom når det er så slemt. I det ene klip rejser den sig f.eks. op og står og sover - det har jeg aldrig hørt om i forbindelse med epilepsi.

 

Selvfølgelig ser det sjovt ud, hvis altså man ikke har det tæt ind på livet, men jeg har desværre set det for mange gange på min egen hund.

 

Jeg linkede ikke til klippet fordi man nødvendigvis skulle grine af det. Jeg synes bestemt også det er synd for hunden.

Men har man kun set det ene klip, kan det da godt være morsomt. Det er kun hvis man ser dem alle at man får indtryk af hvor slemt det egentlig er.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...