Hop til indhold

Fortæl en historie om noget din hund har gjort.


Gæst Emil
 Share

Recommended Posts

Jeg må sige, jeg er meget stolt af min kære hund. En dag da han ikke har været særlig gammel og alene hjemme, havde han åbenbart akut brug for, at skulle "prutte" lidt. Så hvad gør man?

Jo man lokalisere den køkkenrulle, der tilfældigt står på gulvet, skubber lidt til den, så den ruller og så kan man ellers placere det der nu skal placeres...dygtig hund, når man nu skal og ikke har andre muligheder :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dygtig hund, Emil!!! :-D

 

Endnu en historie: Vores ene ørkenrotte, som vi lige havde fået, løb væk og gemte sig bag komfuret. Umulig at få fat i.

Den kom ikke ud i flere dage og jeg opgav at finde den igen. Lagde bare lidt mad, som den slet ikke rørte.

 

Så en morgen står Jodie og piber ovre ved en kommode i stuen. Jeg tror det er noget legetøj der igen igen er røget ind under. Da jeg leder efter legetøjet viser det sig at det er ørkenrotten, der gemmer sig derinde, så endelig kunne den komme tilbage til sin ven i buret.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kawida

haha emil, det kan jeg godt huske, det var bare såå godt :lol:

 

Any ej en dyyygtig hund :mrgreen:

 

 

jeg har desværre ikke rigtig nogen historier om ballou, andet end han kan lide at rulle sig i diverse ulækre ting :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...