Hop til indhold

Foder prøver


Aslan
 Share

Recommended Posts

slå dig løs :mrgreen:

 

http://www.foderxpressen.dk/shop/foder-proever-16c1.html

 

og hvis det er, sender vi gerne 300-400 gram chicopee foder til jer som prøve :blink:

 

 

 

Der er sq god service :blink:

 

Jeg bestilte, og så fik jeg en mail fra ham.

 

Om jeg nu også havde læst at han ikke leverede uden for sjælland, og om han så stadig skulle sende prøverne? Jeg takkede ja, da det med aslan jo gælde rom at finde det perfekte mærke som han gider at spise. Så svarede han at han tillod sig at smide en markus muhle prøve med, da det var hans opfattelse at hunde der ikke rigtig gad mad, gerne ville dette foder.

 

Det er da god service :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Vi hentede også diverse foderprøver fra foderxpressen i weekenden (og måske kom vi også til at købe forskellige snacks...:oops:) Rigtig god service deroppe:5up:

 

Olivers med lam, Kingsmoor og Acana (blå variant) var Samson ikke så pjattet med - til gengæld var han pænt ivrig efter at få flere fish4dogs - både torske og laksevarianten.

Den gule og grønne Acana var også ok, men det var helt sikkert fiskene der var bedst.

 

Så når han har tygget sig igennem den sidste pose Orijen som vi bruger nu, så tror jeg vi prøver fish4dogs. Ikke på grund af utilfredshed, tænkte bare at det kunne være godt at prøve noget andet.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
Gæst marina29

I Bonnie Dyrecenter fik vi en masse poser foderprøver af Henne Pet Food, og så fik vi også lige prøver med på deres lakseguffere samtidigt, super service, og helt perfekt for Kenzo eeeeeelsker sit nye foder :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Lækkert med god service! :5up:

 

Orijen prøver koster desværre 40kr+porto (400g), men hvis du kigger her:

http://www.acanadanmark.dk/forhandlere/

Kan du se forhandlere af Acana/Orijen, som måske har nogle prøver liggende..

 

Den nye Orijen Regional Red skulle komme igen i denne uge (har været udsolgt i prøve-pakken).

 

Held og lykke med at finde nyt foder til Aslan! :vinken:

 

Jeg krydser fingre for, at Mio vil æde det nye Orijen! :x:

Importøren sagde i hvert fald, at det smagte godt (han smager selv på nye varer) :mrgreen::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...