Hop til indhold

Udstillingstelte?


Gæst wsg
 Share

Recommended Posts

Jeg har kigget på nogle af deres almindelige telte og stængerne skulle eftersigende været nogenlunde ens.

 

Det virkede ikke som noget jeg gider at stå og kæmpe med på en udstilling.

 

Jeg har næsten givet op og overgivet mig til DKK - jeg skal bare lige det sidste stykke vej og acceptere at give så mange penge for et telt :mrgreen:

 

MVH

Wivian.

 

Jeg har overgivet mig... og presset kæresten en smule... Så forhåbentlig har vi et DKK telt med hjem fra Vejen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst Bichon Charlie
Jeg har overvejet dem her.. måske.

 

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=6862&n=40100

 

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=9916&n=40100

 

http://www.billigcamping.dk/shop/annexe-telt-9582p.html

 

Godt nok ikke til udstilling - men i en snæver vending kan jeg vel selv male en reklame på den xD

Syntes nu det sidste ser rigtig fornuftigt ud........:mrgreen::mrgreen: Det ser ud som om man kan åbne bagi også??? Eller er det synsbedrag :scared: ?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 10 months later...

Har fundet denne annonce.

 

Sælges: Udstillingstelt sælges

Pris (DKK) 500,-

 

2 år gammelt Royal Canin udstillingstelt sælges. Teltet er fejlfrit og uden skader af nogen art. Teltet afhentes på vores adresse.

Kennel Familien Schau's

v/Joan & Jens Schau

Devantiersvwj 8

7000 Fredericia

Fortæl venligst, at du har set annoncen på Gipote.dk

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Har fundet denne annonce.

 

Sælges: Udstillingstelt sælges

Pris (DKK) 500,-

 

2 år gammelt Royal Canin udstillingstelt sælges. Teltet er fejlfrit og uden skader af nogen art. Teltet afhentes på vores adresse.

Kennel Familien Schau's

v/Joan & Jens Schau

Devantiersvwj 8

7000 Fredericia

Fortæl venligst, at du har set annoncen på Gipote.dk

 

Hmm.. de der royal canin telte mener jeg er lige så ringe som dem fra olivers...:vedikke::genert:

 

Jeg har set at dem fra eukanuba er magen til DKK telte... bare lidt mindre.. og så i pink:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mk101

Eukanua har to størrelser (mener jeg egentlig også DKK har), og selvom de er dyre, er det min mening at de er hver en krone værd. De slås op i løbet af ganske kort tid, og man kan klare det en mand. Og så vejer de vel det samme i stor størrelse, som det lille fra Royal Canin/Olivers og lignende. For ikke at nævne, at Royal Canin er lavet af noget bomuldslignende materiale, som virkelig skal være tørt når det slås sammen.

 

Gør brug af en tidlig udgave af den type DKK/Eukanuba sælger, og jeg tror det efterhånden har 4-5 år på dagen og har været meget i brug. Det virker stadig upåklageligt.

 

Så Eukanuba solgte deres til 1.500 i Hillerød, men ved ikke om det var det store eller lille af slagsen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...