Hop til indhold

Bandit Buller


Gæst EngelAriel
 Share

Recommended Posts

Gæst EngelAriel

Må jeg præsentere Hr. Buller. :) Buller er en ældre herre der fylder 10 år d. 19 juli 2009. Han er en blanding mellem Border Collie og Labrador Retriever men ligner mest en Flatcoated Retriever. Der er dog ingen flat i ham.

 

Buller er en glad og dejlig hund der elsker at møde nye hunde og mennesker. Mennesker specielt hvis de liiige har en guf eller to de ikke har noget imod at dele ud af ;-) Buller kan altid spise en guf.

Nogle af Bullers yndlingsbeskæftigelser er at grave musehuller sammen med hans bedste ven Gandalf. For det meste graver Buller, og så render Gandalf rundt og undersøger terrænet :) Og hvis det er et godt hul - så graver de begge to.

 

Buller har et meget højt jagtinstinkt. Han er dog ikke blevet brugt til jagt, men når fasanen gokker (eller hvad den siger) - så skal der gøes eller knurres - for den underlige fugl skal dælme jages væk. Og det kan kun gå for langsomt. Katte er noget som han absolut ikke kan lide - de får samme besked som fasanen. Hvis han ikke får sin vilje i de to ting, så hopper og danser han i snoren og kan lyde ret så fornærmet :lol:

 

Udover det, så er Buller også en vandhund. Og han er ekstra meget vandhund hvis der er ænder i søen. . . så jeg har erfaret at han kun skal have lov til at bade i snoren - - - ellers ved jeg ikke hvornår jeg ser ham igen - for han kan: Bare svømme, bare svømme, bare svømme, bare svømme svømme svømme . . . :rolleyes: Og så lukker man for ørene.

 

Ellers er Buller kærlig og hengiven og er vandt til børn :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst EngelAriel

Den røde hund på det midterste billede er Bullers bedste ven Gandalf. De to deler alt ligefra kødben, guffer, mad, damehunde og de bedste gravehuller :) Gandalf er en Nova Scotia Duck Tolling Retriever... og en forvokset en af slagsen :) Den anden lille hund er Raja. Hun er en Norrbottenspids

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst EngelAriel
Kimmi vil gerne være venner med Buller! Så kan de svømme sammen :mrgreen:

 

Hehe. . . hvis Buller skal svømme uden snor - så skal det være et sted helt uden ænder. For ellers giver han sig til at jage dem - og kan tage timer. . .

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mariannaa
Den røde hund på det midterste billede er Bullers bedste ven Gandalf. De to deler alt ligefra kødben, guffer, mad, damehunde og de bedste gravehuller :) Gandalf er en Nova Scotia Duck Tolling Retriever... og en forvokset en af slagsen :) Den anden lille hund er Raja. Hun er en Norrbottenspids

Hallooooooooo, nu ikke glemme min Mimmer, Bullers bedste (dame)ven

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst EngelAriel

Oh ja. . . Gandalf er Bullers bedste (herre) ven og mimi er Bullers bedste (dame) ven. Sig mig Marianna - hvorfor har du ikke fået sendt de gode billeder til mig, endnu?? Kan du så rubbe neglene :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...