Hop til indhold

Masser af nye Saschabilleder :D


vinhou
 Share

Recommended Posts

Her kommer lige en bunke billeder af verdens bedste hund, Sascha. Jeg har lige fået ny mobil (Nokia 6220 Classic), og jeg er bare så tilfreds med kameraet - så jeg tager en masse billeder, mest af vovsen naturligvis. :mrgreen:

 

Her kommer det første - Sascha med BØLLEØRERNE på!!!

(Det har jeg ikke kunnet fange med kameraet før, for min gamle mobil kunne ikke finde ud af at tage billeder i bevægelse - billedet her er lige taget idag)

10.jpg?t=1243540630

 

Her er lige et billede af mig sammen med vovsepigen - ok, det er ikke det mest flatterende billede af mig, men Sascha ser sød ud. :blink:

9.jpg

 

"Se hvor sørgmodig jeg ser ud...får jeg så en hundeguf?"

8.jpg

 

Her et billede af hende, hvor hun ser helt voksen ud - det er så primært pga. blitzen, men... :roll:

 

5.jpg

 

"Jeg er glad - hvor er du sød når du klør mig på brystet!"

3.jpg

 

"Øh, hej..."

1.jpg

 

"Jeg gider ikke alt det fotografering... lad mig nu bare ligge og slappe af..."

2.jpg

 

"Klø, klø, kløøøøø..."

6.jpg

 

"Ej... tog du lige et billede af mig mens jeg kløede mig... hvor er det pinligt! Slet det billede!"

7.jpg

 

Det var lige lidt Saschabilleder... kan I ikke godt alle sammen se, hvordan hun er den bedste hund der findes? :roll::-D

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sofus123

Hehe jo det kan jeg i hvert fald sagtens se:mums: På flere af billederne kan jeg genkende udtrykket i øjnene fra min egen Sofus:lun: Dejlig dejlig hund du har der:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sofus123
Tak for det. :-D

 

Ja, det er bare et rigtigt dejligt lille hundeansigt med de kønneste hundeøjne... Sofus er garanteret næsten lige så dejlig som Sascha. :mrgreen::blink:

 

Ja men også kun næsten:blink:

Ej han er jordens bedste hund for mig:lun::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...