Hop til indhold

Store badedag -f¢r og efter billeder


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

Det var pigernes store badedag, inden den lange rejse til DK :blink: Lexi tog med Claire, og fik den helt store tur, på et dyre college lidt nord for os. Mine to kome med mig ned på mit arbejde hvor det blev vasket/f¢nnet/friseret godt igennem.

 

Der kom vildt meget pels af Akita, alligevel kan man stort set ikke se forskel på billederne :rolleyes::lol: Og så er hun altså selvrensende! Hun har ikke haft et bad/sv¢mmet i havet i over et år, og alligevel kom alt sæbeskummet af hende ligeså hvidt som jeg maserede det ind. Fantastisk hund :mrgreen:

 

Akita f¢r

Akitabefore.jpg

 

Akita efter

Akitaafter.jpg

 

Indy trængte også til en god skrubbetur...

 

Indy f¢r

Indybefore.jpg

 

Indy efter

Indyafter.jpg

 

Lex ligner og f¢les som en der har tabt flere kilo på en eftermiddag! Det er helt vildt, selv hendes halsbånd sidder alt for l¢st nu :shock: Hun er silkbl¢d, og ens hænder glider let gennem hendes pels, og man kan mærke at der er en hund under håret! :blink:

 

Lex f¢r

Lexibefore.jpg

 

Lex efter

Lexafter.jpg

 

Alle pigerne dufter nu dejligt :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25

Iihh hvor ser de ultra krammeagtige ud! :mrgreen: Mums de er HOTTE

 

For ikke og nævne rene, bløde og velduftende (og jo det kan man sagtens fornemme ud fra et billede :mrgreen:)

 

Og :5up: til dig, for det hårde arbejde.....nåå ja det er jo ikke sådan lige og komme igennem tre så omfattende pelse.

 

Tag en øl og sæt dig ned :-D:klap::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Iihh hvor ser de ultra krammeagtige ud! :mrgreen: Mums de er HOTTE

 

For ikke og nævne rene, bløde og velduftende (og jo det kan man sagtens fornemme ud fra et billede :mrgreen:)

 

Og :5up: til dig, for det hårde arbejde.....nåå ja det er jo ikke sådan lige og komme igennem tre så omfattende pelse.

 

Tag en øl og sæt dig ned :-D:klap::lol:

De er alle de ting du nævner: ultra krammeagtige, rene, bl¢de, og (for en kort stund i det mindste-) velduftende!! :mrgreen:

 

Nu ordnede jeg jo kun to af dem selv, og jeg kan ikke lide ¢l... så jeg vil tage mig et glas rom og cola, og være tilfreds med dagens gerning :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...