Hop til indhold

Diva Dog Halsbånd


Amocca
 Share

Recommended Posts

Nå, ja så er der jo ikke noget at gøre... Det kunne ellers være smart til hende :) Ellers må du igang med at se om Burberry har lavet halsbånd :slem:

 

:lol: Hvis de har, er det nok i en lidt anden prisklasse en 315 pr sæt :mrgreen: Kiggede faktisk efter det i Burberry butikken i Boston, men så det ikke... :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MyFairLulu
Æv altså! jeg kan ikke arbejde med butikker der ikke har webshops... :evil: Jeg har forelsket mig i dette sæt fra Divadog - som åbenbart kun kan købes hos HotHund i Hellerup i deres fysiske butik...

 

Der står ikke hvad det koster, men hvis jeg skal regne benzin samt bropenge oveni en given pris, så bliver det vist liiiiiige rigeligt dyrt for et sæt "rally-tøj" :lol:

Hvor er det fint :-)

 

Må jeg, som en rally-uvidende person, spørge om der er forskel på "tøjet" til rally og anden træning?

(Jeg ved bare det sikkert er et dumt spørgsmål) :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det fint :-)

 

Må jeg, som en rally-uvidende person, spørge om der er forskel på "tøjet" til rally og anden træning?

(Jeg ved bare det sikkert er et dumt spørgsmål) :stupid:

 

Næh, egentlig ikke. Men til rally skal hunden bære et fast halsbånd eller en låst kæde... og som den selefanatiker jeg er, så ejer Karla ingen af delene ;-)

 

Og når jeg nu alligevel skulle ud og investere i noget hun ikke skal have på hele tiden, så kunne det lige så godt være pænere end det var praktisk :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MyFairLulu
Næh, egentlig ikke. Men til rally skal hunden bære et fast halsbånd eller en låst kæde... og som den selefanatiker jeg er, så ejer Karla ingen af delene ;-)

 

Og når jeg nu alligevel skulle ud og investere i noget hun ikke skal have på hele tiden, så kunne det lige så godt være pænere end det var praktisk :mrgreen:

Jeg bruger også kun sele til Lulu, så jeg har ikke særlig meget viden omkring halsbånd, hvis der da ér meget viden :blink:

 

Det lykkedes, for det er et pænt halsbånd og snoren skal jo matche. Det er klart :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...