Hop til indhold

Diva Dog Halsbånd


Amocca
 Share

Recommended Posts

Æv altså! jeg kan ikke arbejde med butikker der ikke har webshops... :evil: Jeg har forelsket mig i dette sæt fra Divadog - som åbenbart kun kan købes hos HotHund i Hellerup i deres fysiske butik...

 

Der står ikke hvad det koster, men hvis jeg skal regne benzin samt bropenge oveni en given pris, så bliver det vist liiiiiige rigeligt dyrt for et sæt "rally-tøj" :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har handlet ved dem før... Sendte en mail om det kunne sendes, og det var ikke noget problem. Så prøv at skriv til dem :)

 

 

Uuuuj, se det var da spændende, regnede bare automatisk med at det ikke kunne lade sig gøre, eftersom der stod på deres hjemmeside, at deres koncept var at man skulle ind og "mærke" på varene...

 

Men jeg skriver da fluks til dem :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uuuuj, se det var da spændende, regnede bare automatisk med at det ikke kunne lade sig gøre, eftersom der stod på deres hjemmeside, at deres koncept var at man skulle ind og "mærke" på varene...

 

Men jeg skriver da fluks til dem :mrgreen:

 

:mrgreen: Jeg tror altså det kan lade sig gøre. De var meget hjælpsomme dengang jeg købte Oscar's halsbånd.

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen: Jeg tror altså det kan lade sig gøre. De var meget hjælpsomme dengang jeg købte Oscar's halsbånd.

 

Til andre der har forelsket sig i ting hos http://www.hothund.dk kan jeg fortælle, at en meget flink dame har besvaret min mail :-D de vil hjertens gerne sende, desværre er det sæt jeg gerne vil have, i restordre lige nu...

 

men når det kommer tilbage sender de over hele landet :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst n1nna

Uha, jeg har allerede forelsket mig i mange ting derfra.. :mrgreen:

 

Det er dog ikke deres manglende forsendelsesoplysninger der bekymrer mig, men derimod de manglende priser :hmm:

 

Hvad koster fx det flotte halsbånd du har bestilt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha, jeg har allerede forelsket mig i mange ting derfra.. :mrgreen:

 

Det er dog ikke deres manglende forsendelsesoplysninger der bekymrer mig, men derimod de manglende priser :hmm:

 

Hvad koster fx det flotte halsbånd du har bestilt?

 

aner det ikke og er :oops:lidt ligeglad :rolleyes: men jeg gr ud fra, at jeg får det at vide når det er tilbage på hylderne :lol:

 

jeg tror ikke de er billige må jeg være ærlig at sige... men jeg er sikker på, at du kan få det oplyst hvis du skriver til dem hvilke varer du er interesset i... hun skrev tilbage rimeligt hurtigt til mig...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst n1nna
petfooddanmark.dk sælger det også...

 

Halsbånd og line til 315kr, med det mønster du vil have :)

 

http://www.petfooddanmark.dk/17/

 

Mange tak :vinken:

 

Haha, og så har de selvf lige placeret noget jeg kan savle over som nr to på den side du linkede til :roll: Det ligner ret meget det Hunter Krazy sæt jeg købte til Mio, så kæresten bliver nok pænt :evil: hvis jeg bestiller det her også! :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst n1nna
Jeg synes også der er nogle fine imellem. De er dog alle for store til Svea, så der bliver ingen køb til os... Det fine prikkede halsbånd (Veninde-halsbånd med Asta) er også stadig for stort, så jeg bliver nødt til at sy det mindre. Hun har en svanehals, det lille myr :lun:

 

:lun: Godt du kan fixe lidt med nål og tråd så! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst n1nna
Jeghar lige lavet det... Det har været en af de ting jeg har udskudt, men det er et fint halsbånd altså, og nu kan hun ikke smutte ud af det mere :mrgreen:

 

104716-ww2-pdl.jpg

 

Ih hvor er det fint! Håber på et billede af de to, med deres veninde-halsbånd på!! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

petfooddanmark.dk sælger det også...

 

Halsbånd og line til 315kr, med det mønster du vil have :)

 

http://www.petfooddanmark.dk/17/

 

 

neeeej du er da en stjerne :5up: :-D synes ellers jeg havde googlet til den store guldmedalje uden at finde det andre steder.... Men tydeligvis ikke godt nok!

 

Så kan det da lige blive bestilt til æren for bettefisens fødselsdag imorgen :mrgreen: hun er nok ligeglad med, at hendes gaver ikke kommer på dagen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

neeeej du er da en stjerne :5up: :-D synes ellers jeg havde googlet til den store guldmedalje uden at finde det andre steder.... Men tydeligvis ikke godt nok!

 

Så kan det da lige blive bestilt til æren for bettefisens fødselsdag imorgen :mrgreen: hun er nok ligeglad med, at hendes gaver ikke kommer på dagen :blink:

 

Jeg googlede altså også da du først oprettede indlægget, uden held. Men i dag var dette link et af de første der dukkede op :) glæder mig til billeder med det nye "tøj". Tror det kommer til at se super godt ud på en sort hund :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihh øv.... Har hothund det også kun i den størrelse?

 

Lige nu har de ingen størrelser, da det er i restordre... :neutral: men kunne jo lige skrive og høre om det mon findes i en mindre udgave...

 

Jeg skal ned og have fjernet sting her kl 13, så regner lige med at trisse Farmland og Petworld igennem og se om de mon havde nogle jeg synes var pæne.... men tvivler lidt på det, for at være ærlig...

Link til indlæg
Del på andre sites

Vent vent......

 

Heldighund.dk har det også... Men Karla's størrelse er udsolgt.

 

Trenddog er også forhandler af det.

 

Her er en liste over alle forhandlere af det... Hvis du er stædig kan du jo kontakte nogle af de tyske eller engelske og høre om de vil sende til DK :)

http://www.diva-dog.com/stores.html

 

Karla's størrelse hedder 26-40cm så :)

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Vent vent......

 

Heldighund.dk har det også... Men Karla's størrelse er udsolgt.

 

Trenddog er også forhandler af det.

 

Her er en liste over alle forhandlere af det... Hvis du er stædig kan du jo kontakte nogle af de tyske eller engelske og høre om de vil sende til DK :)

http://www.diva-dog.com/stores.html

 

Karla's størrelse hedder 26-40cm så :)

 

trenddog har desværre kun 2-3 forskellige modeller og ikke den jeg vil have... Men så findes den da i en mindre version... interessant...

 

Må vist til at trawle de engelske og tyske sider igennem, selvom det ærgrer mig lidt, at halsbåndet bliver så tyndt i small udgaven ... :hmm: men ok, hun skal jo kun gå med det til træning, hvor der jo er 100% fokus på mor hele tiden :engel::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

trenddog har desværre kun 2-3 forskellige modeller og ikke den jeg vil have... Men så findes den da i en mindre version... interessant...

 

Må vist til at trawle de engelske og tyske sider igennem, selvom det ærgrer mig lidt, at halsbåndet bliver så tyndt i small udgaven ... :hmm: men ok, hun skal jo kun gå med det til træning, hvor der jo er 100% fokus på mor hele tiden :engel::lol:

 

Trenddog kunne evt skaffe det... Men ja det er kun 1,2cm i Karla's størrelse. Alternativt skal du gøre som jeg og lave det mindre :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Trenddog kunne evt skaffe det... Men ja det er kun 1,2cm i Karla's størrelse. Alternativt skal du gøre som jeg og lave det mindre :mrgreen:

 

Det ejer jeg slet ikke kreativ snilde til at kunne .... det indrømmer jeg blankt... Så hellere finde et andet pænt sæt til hende, som er lidt bredere...

 

Jeg leder videre - men tak for al din hjælp :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, min ubeslutsomhed vedr. smalheden på halsbåndet i str. small kan være ligemeget .... Har fået mail fra hothund, at Grrburry versionen fra Diva Dog desværre er udgået, så den fåes ikke længere....

 

Så kan jeg da holde op med at spekulere på, om det nu alligevel var så pænt, at jeg ville gå på kompromis med at det var så smalt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...