Hop til indhold

Maggie og Groa


Gryn
 Share

Recommended Posts

I går var Goroa og jeg ude at gå tur sammen med Maggie og hendes mor.

De to hunde hyggede sig, der var på intet tidspunkt optræk til ballade. Det er bestemt ikke sidste gang de to får lov til at lege og snuse sammen.

2212_hey_du_1.jpg

2212_hygge_1.jpg

 

DU KAN IKKE FANGE MIG!

2212_I_fuld_gallop_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Groa var spunget over grøften for at hente en sten, men kunne ikke springe tilbage, stenen var vist for tung :D

2212_kommer_du_1.jpg

 

Senere gik Groa rundt nede i det våde og beskidte grøftevand. Maggie var vældig interesseret, men hun turde ikke gå der ned, hun kan nemlig ikke lide at blive våd.

Groa tog en ordentlig rystetur bagefter

2212_ryster_sig_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de skønne sammen. :oops: Det ser rigtig hyggeligt ud. Det billede med Groa på den anden side er grøften er sødt :D

 

Når du nu en dag skal have din mellem puddel, skal den så også være hvid som Maggie?

 

Og nu vi snakker pudler... Hvorfor så jeg en puddel med lyseblåt pandehår igår :shock: Er det normalt? Jeg spurgte min mor idag og hun sagde at det var ret udbredt på et tidspunkt at farve dem lyseblå :shock::shock: Passer det??

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de skønne sammen. :oops: Det ser rigtig hyggeligt ud. Det billede med Groa på den anden side er grøften er sødt :D

 

Når du nu en dag skal have din mellem puddel, skal den så også være hvid som Maggie?

 

Og nu vi snakker pudler... Hvorfor så jeg en puddel med lyseblåt pandehår igår :shock: Er det normalt? Jeg spurgte min mor idag og hun sagde at det var ret udbredt på et tidspunkt at farve dem lyseblå :shock::shock: Passer det??

 

Tak :oops:

Nej, jeg skal have en sort, har fundet den opdrætter jeg vil have hvalp fra. Hun har fine og sunde hunde :)

Troede det med at farve pels hørte til i USA. Det er ikke noget jeg bryder mig om.

Heldigvis må man ikke længere bruge hårlak ved udstillinger.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...