Gæst mikkemusen Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 hej min mor og jeg elsker og strikke og kunne derfor godt tænke os at prøve at strikke tøj til hunde det skal være nogen lette opskrifter da det skal strikkes i hundepels for at få det til at ligne så meget som muligt så ligger du inde med sådan en så send den til mig også vil jeg lægge billeder ind af det færdige tøj Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2009 på www.garn-studio.dk er der et par opskrifter.. ellers har Sys Fredens skrevet en bog der hedder "strik og sy til hunden" - den kan lånes på biblioteket og har nogle meget fine nemme opskrifter... jeg har fx strikket et dækken til Freudikas Tulle fra den .. og jeg er total nybegynder ud i striknig billeder af Tulle i min kreation http://www.hunde-forum.dk/vis-os-din-perle/1112-taenk-have-en-sa-sod-veninde.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mikkemusen Besvaret Juni 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2009 tak den vil jeg prøve Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts