Hop til indhold

Hvilken taske? Hjælp


Dinah
 Share

Recommended Posts

Vi har jo den dér taske, som er lidt voksidyneagtig og som Cleo elsker at hænge/ligge i, men når man sætter hende ned, så falder den sammen om hende og det kan hun ikke li og vil op til MOAR igen:blink:

 

Hun er lidt tung at have hængende i længere tid, så det ku være fedt at kunne sætte hende i indkøbsvognen. Desuden skal vi til Bornholm om 3 uger og skal sidde til foredrag hver formiddag, hvor hun skal med mig og ligge beskyttet under bordet.

 

Hvilken bæretaske vil være bedst af disse typer. De fåes alle tre i "vores" strørrelse. Den blå ovale kan også sættes på cyklen. Det behøver ikke at være lige nøjagtig disse, men mere typen.

 

Eller har I et andet foreslag?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har selv en cykelkurv, der kan tages af og bruges som taske. Godt nok en anden model, men samme princip. Jeg er superglad for den, fordi jeg cykler meget med Tyson, og det er smart at kunne tage den af og f.eks. bruge den som taske i toget. Men den er lidt tung og klodset at bruge som taske, og Tyson kan ikke ligge ned i den. Derfor har jeg en anden taske a la nr. 2 billede, som jeg bruger, hvis vi ikke skal med cyklen. Den er rarere for Tyson på længere ture, da den er blødere indvendigt, og han kan ligge ned i den. Og så er den lettere og mere behagelig for mig at bære rundt på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har selv en cykelkurv, der kan tages af og bruges som taske. Godt nok en anden model, men samme princip. Jeg er superglad for den, fordi jeg cykler meget med Tyson, og det er smart at kunne tage den af og f.eks. bruge den som taske i toget. Men den er lidt tung og klodset at bruge som taske, og Tyson kan ikke ligge ned i den. Derfor har jeg en anden taske a la nr. 2 billede, som jeg bruger, hvis vi ikke skal med cyklen. Den er rarere for Tyson på længere ture, da den er blødere indvendigt, og han kan ligge ned i den. Og så er den lettere og mere behagelig for mig at bære rundt på.

 

Hvad er målene på din cykelkurv? til sammenligning med denne

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Det fede ved den cykelkurv er størrelsen og at den kan bruges på forskellige måder:5up:

 

Jeg har denne her cykelkurv til Pero fra Klickfix :-D

Den er super smart, men som den taske du har til Cleo nu falder den sammen når man sætter den på gulvet. Altså kan den kun bruges som taske når den bliver båret eller sidder på cyklen...

Så inden du køber den cykelkurv på billedet må du hellere sikre dig at det ikke også er tilfældet med den :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har denne her cykelkurv til Pero fra Klickfix :-D

Den er super smart, men som den taske du har til Cleo nu falder den sammen når man sætter den på gulvet. Altså kan den kun bruges som taske når den bliver båret eller sidder på cyklen...

Så inden du køber den cykelkurv på billedet må du hellere sikre dig at det ikke også er tilfældet med den :-)

 

Tak for tippet:5up: det havde jeg ikke lige tænkt på - så så stabil ud - ligesom den du viser:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gucci

Nummer 1 typen er super gode. Man kan bære hunden kortvarigt i den, den kan bruges som helle, de kan også ofte slåes sammen og hunden kan sove i den uden forstyrrelser :-D Men du skal nok være opmærksom på, at det er meget forskelligt, hvordan kvaliteten er på dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gucci
Så fandt jeg en go én:5up:

 

Havde Cleo med, så jeg kunne prøve forskellige.

 

Jeg endte med en, der minder om den første, men mere taskelignende:hmm:

Kommer lige med et billede senere:mrgreen:

 

Ja billeder må vi have :-D Jeg skal også ud og have een på et tidspunkt - men er ved at kigge lidt på en masse forskellige :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Zarina

Jeg har både taske type 1 og 2, og jeg synes ikke, at de kan erstatte hinanden. Nr. 1 bruger jeg kun, når vi flyver på ferie - i dagligdagen er den for bøvlet lynlåsene, der skal åbnes, for at hunden kan komme ind og ud. Nr. 2 bruger vi i dagligdagen (dvs. når vi skal med bussen), og den kan Stasia selv hoppe ind og ud af.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har både taske type 1 og 2, og jeg synes ikke, at de kan erstatte hinanden. Nr. 1 bruger jeg kun, når vi flyver på ferie - i dagligdagen er den for bøvlet lynlåsene, der skal åbnes, for at hunden kan komme ind og ud. Nr. 2 bruger vi i dagligdagen (dvs. når vi skal med bussen), og den kan Stasia selv hoppe ind og ud af.

 

Nemlig, den taske hun hele tiden har haft er super - den nye er mere som supplement til at kunne stå i indkøbsvogn, på færgen om 3 uger til Bornholm og under bordet til foredragene i samme uge.:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...