Hop til indhold

Blodøre


Umulia
 Share

Recommended Posts

Her til morgen er det lige så tykt igen :( Nogen der ved om det er normalt? Ellers ringer jeg til dyrlægen og spørger.

 

Og er der nogen der ved om det er farligt at få Epi-Otic i øjnene for jeg fik en ordentlig skylle ved dagens første ørerensning :lol:

(vi skal rense 3 gange dagligt - hurraaaa :badr:)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 59
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Betina

Hs Gipsy gik der nogle dage inden det igen var fyldt op. Det kommer an på hvor meget det bløder.

 

Jeg ville ringe og høre om det skal tømmes igen med det samme eller hvordan, der er jo nok stor forskel på hvor slemt det kan være

 

Mvh

Betina

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ringede til Dr. Dyr her til morgen, og han mener at det i hvert fald skal have ro til på mandag. Så kan der måske blive tale om at det skal tømmes igen.

 

Håber det ikke bliver nødvendigt at tømme igen :ae:

 

Personligt hader jeg den typiske dr. dyr: "vent og se, og kom tilbage hvis det ikke er blevet bedre" :oops: Har nul tålmodighed, når det gælder min hund - det skal bare fikses NU:!: når det ikke kunne blive i går :engel: :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Her til morgen er det lige så tykt igen :( Nogen der ved om det er normalt? Ellers ringer jeg til dyrlægen og spørger.

 

Og er der nogen der ved om det er farligt at få Epi-Otic i øjnene for jeg fik en ordentlig skylle ved dagens første ørerensning :lol:

(vi skal rense 3 gange dagligt - hurraaaa :badr:)

 

---Jeg lagde en pose frosne ærter på Silkes øre lige så snart jeg opdagede blodøret, -indtil vi kom til dyrlæge.

 

Og det samme gjorde jeg efter dyrlægens behandling.

I de dage havde Silke sine egne ærteposer i fryseren. :-P

 

---Som sagt blev det ikke nødvendig at gentage behandlingen på Silke.

 

---Selv om Vinnie er en stor hund, så tror jeg ikke du behøver at hælde en hel flaske ørerens i hovedet på hende hver gang... For du får bare det meste retur. :lol:

 

Hvis du stadig kan se, så har dine øjne nok ikke taget skade. Epi-otic skulle jo være en meget hudvenlig og mild ørerens.. Og du HAR vel skyllet øjnene godt lige efter Vinnies angreb;-)..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst tanita
Så har vi lige været afsted til øretømning endnu en gang, og dyrlægen forbød mig at ringe igen før på fredag :evil::lol: Er man mon en vanskelig kunde eller hvad :hmm: ;-)

 

Åhh håber da snart at der ovre... sød dyrelæge hva :lol::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er et billede af det stakkels øre:

umulia-albums-den-smukke-og-elegante-grand-danois-picture7687-vinnies-blodore-det-hojre.jpg

 

Hævelsen er godt nok blevet stor! Billedet er taget i dag, og det blev tømt i mandags, så der er ingen tvivl om at det bløder stærkt stadigvæk :(

 

Jeg ville ønske jeg kunne prøve det med is, men det vil hun godt nok ikke finde sig i. Jeg prøver måske igen i aften. Hvor længe skal det være på?

 

Der er også nogle der mener at øret bør tapes fast til hovedet, så hun ikke kan "flappe" med det, men mon ikke det vil få hende til at ryste endnu mere med hovedet? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er et billede af det stakkels øre

 

Shit det er stort, stakkels "lille" Vinnie:ae:

 

Jeg håber det var i sjov at dyrlægen sagde du ikke måtte ringe!! Men jeg kender alt til det, jeg var også lige en tur forbi dyrlægen i går, bare for at se om Freya's sår nu heler som det skal, var der også mandag:oops:.. Begge gange med samme besked: "det ser fint ud, så du skal ikke være nervøs"!! Men det er jeg nu alligevel, kan ikke lade være:hmm::hmm:med at bekymre mig.

 

Har spurgt om jeg kan få et klippekort til konsultationer og om der så var rabat, de grinte og sagde at jeg bare skulle ringe og komme når jeg var nervøs og de har ikke taget noget endnu for at jeg kommer rendende som det nu passer mig, så der har de været søde, men jeg har selvfølgelig også lige lagt en kæmpe sum deroppe!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Æv, dagens dyrlægebesøg blev en sørgelig affære :cry: Vinnie skal opereres på tirsdag. Da hun alligevel skal i narkose, har jeg bestilt sterilisering ved samme lejlighed.

Nårh...:ae:

 

Men så kommer der da styr på det øre... Og så får du overstået sterilisationen med det samme.......

 

Helledusse..

Fik hun tømt øret en gang til i dag?

Link til indlæg
Del på andre sites

Selvfølgelig er du "lidt nervøs".. :shock:

 

Jeg var nærmest et nervevrag. Især efter jeg var gået fra den sovende Silke på klinikken.

Og jeg var tilbage en time før jeg var "inviteret" til. En time før der var bestilt kørsel. Da snorksov hun stadig... Men halen kunne da vippe.

 

Så jeg lå på det hårde gulv med armene om min hund det meste af en time mens hun langsomt vågnede..

---Da Falck kom, kunne hun lige vakle ud til bilen..

 

 

Men allerede dagen efter havde hun det helt fint, --selv med airbag på..

 

Jeg tror du bliver glad for at få det overstået.. :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv hvor trælst:(

 

Naturligvis er du nervøs, det var jeg også, da Luna blev steriliseret. Det tror jeg alle hundemennesker vil være:-)

 

Luna var up and running rimelig hurtigt.. hun sov dog hele aftenen efter lige at kunne vakle ud i bilen, blive kørt hjem og vakle op i lejligheden:lol:

 

Dagen efter var hun frisk og klar til leg (fik hun altså ikke lov til:mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mariannaa
Æv, dagens dyrlægebesøg blev en sørgelig affære :cry: Vinnie skal opereres på tirsdag. Da hun alligevel skal i narkose, har jeg bestilt sterilisering ved samme lejlighed.

Æv da også :(

 

God bedring til Vinnie

Link til indlæg
Del på andre sites

Æv, dagens dyrlægebesøg blev en sørgelig affære :cry: Vinnie skal opereres på tirsdag. Da hun alligevel skal i narkose, har jeg bestilt sterilisering ved samme lejlighed.

 

uhee, held og lykke til både dig og Vinnie på tirsdag, håber det kommer til at gå godt, men begge dele:ae:..

 

Freya & jeg krydser finger for Vinnie-pigen:x:!

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er vi endelig hjemme! Det tog lidt ekstra tid fordi hun havde meget svært ved at vågne. Da vi endelig fik hende på benene, gik hun direkte forbi dyrlægens hund som om den var luft - meget atypisk Vinnie!

 

umulia-albums-den-smukke-og-elegante-grand-danois-picture7838-img-9930.jpg

 

Øret ligner bankekød...

umulia-albums-den-smukke-og-elegante-grand-danois-picture7837-img-9933.jpg

 

Hun frøs meget, så nu har hun fået et tæppe på, og ligger på sin yndlingsplads foran fjernsynet.

umulia-albums-den-smukke-og-elegante-grand-danois-picture7836-img-9935.jpg

 

En enkelt lille guf kan man da godt smage

umulia-albums-den-smukke-og-elegante-grand-danois-picture7835-img-9938.jpg

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...