Hop til indhold

Kloge hunde - tråd / praletråd.


Gæst mille07
 Share

Recommended Posts

Gæst mille07

Jeg har altså verdens klogeste hvalp. :lol: Hun bruger sine tricks imod mig. :D

 

Jeg har jo kedet mig en del, nu mens jeg er på barsel, så Mille har stået midt i sin "mors" søgelys for underholdning. :roll:

 

Det har medført, at Mille nu kan komme, gå på plads, sit, lægge sig og give pote.

Hun kan sidde og så lægge sig og så komme tilbage i siddende i et stræk.

 

Nu er hun så begyndt, når jeg står i køkkenet og laver mad, at smide sig foran mig, først i siddende og så prøver hun at lægge sig og sætte sig op igen, indtil der falder en godbid af. :mrgreen:

Jeg ved godt det er selvforstærkende, fordi hun nu også har lært, at hun får godbidder for at gøre det. Men jeg kan ikke stå for det. :mrgreen:

 

Hun er da bare for klog, er hun ikke? :wink:

 

Hvad gør alle jeres kloge hunde?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hi Hi sjov tråd :lol:

 

Zozo min ældste hund,er såå snu :wink: Hun vil tit gerne have de andres tyggeting forskellige stænger, kalveklove mm. Hun kan bedst lide dem når de lige bliver gnasket bløde først. Så hun kan finde på at løbe efter en af kattene, eller løbe ud af kattelemmem og gø i haven, de andre hopper på den hver gang, forlader deres ben, løber ud og gøer, og hun skynder sig ind og tager deres tyggeting..

 

Måske er det lidt feje tricks, men jeg synes nu alligevel det er godt tænkt. 8)

Man kan se hun begynder at spille lidt op inden hun går igang Det skulle simpelthen filmes :lol:

 

Hun er jo græsk gadehund, og kender alle butikkerne i gå gaden, hun har virkelig næse for det, hun ved hvor slagteren, fiskehandleren,bageren og restaurenterne ligger, selvom hun aldrig har været med inde, eller stået udenfor.

 

Hun er altså bare så sjov og snu :wink:

 

Hilsen Susanne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Hi Hi sjov tråd :lol:

 

Zozo min ældste hund,er såå snu :wink: Hun vil tit gerne have de andres tyggeting forskellige stænger, kalveklove mm. Hun kan bedst lide dem når de lige bliver gnasket bløde først. Så hun kan finde på at løbe efter en af kattene, eller løbe ud af kattelemmem og gø i haven, de andre hopper på den hver gang, forlader deres ben, løber ud og gøer, og hun skynder sig ind og tager deres tyggeting..

 

Måske er det lidt feje tricks, men jeg synes nu alligevel det er godt tænkt. 8)

Man kan se hun begynder at spille lidt op inden hun går igang Det skulle simpelthen filmes :lol:

 

Hun er jo græsk gadehund, og kender alle butikkerne i gå gaden, hun har virkelig næse for det, hun ved hvor slagteren, fiskehandleren,bageren og restaurenterne ligger, selvom hun aldrig har været med inde, eller stået udenfor.

 

Hun er altså bare så sjov og snu :wink:

 

Hilsen Susanne.

 

Og det er afledning når den er bedst!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes også det bare er morsomt at se hvordan hunde tænker forskelligt!

 

Her idag tabte Dolph et stykke tyggepind ned bagved sengen, det sker jo når man kaster med maden - men han stod og kiggede lidt ned i revnen, hvorefter han resolut hoppede ned fra sengen i den anden ende, kravlede ned og fandt pinden hvor den var faldet - og kom op i sengen igen..

 

Bitten derimod - hun kommer ikke længere end at kigge ned i revnen... lææænge.. Og så hyler hun om hjælp mens hun forsøger at komme ned i revnen selv..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Hi Hi sjov tråd :lol:

 

Zozo min ældste hund,er såå snu :wink: Hun vil tit gerne have de andres tyggeting forskellige stænger, kalveklove mm. Hun kan bedst lide dem når de lige bliver gnasket bløde først. Så hun kan finde på at løbe efter en af kattene, eller løbe ud af kattelemmem og gø i haven, de andre hopper på den hver gang, forlader deres ben, løber ud og gøer, og hun skynder sig ind og tager deres tyggeting..

 

Måske er det lidt feje tricks, men jeg synes nu alligevel det er godt tænkt. 8)

Man kan se hun begynder at spille lidt op inden hun går igang Det skulle simpelthen filmes :lol:

 

Hun er jo græsk gadehund, og kender alle butikkerne i gå gaden, hun har virkelig næse for det, hun ved hvor slagteren, fiskehandleren,bageren og restaurenterne ligger, selvom hun aldrig har været med inde, eller stået udenfor.

 

Hun er altså bare så sjov og snu :wink:

 

Hilsen Susanne.

 

Og det er afledning når den er bedst!

 

Ja, hunde ved meget om afledning :)

 

Her gør begge hunde det, afleder fra fx kødben :lol:

 

Jeg synes hele tiden de gør et eller andet, regner mig ud, ved hvad der skal ske selvom jeg ikke har sagt/gjort noget :)

 

Og ja, de forstår meget af hvad der bliver sagt gør de :D

 

Deres Leo m.m. kommer ofte ind under skabe m.m., men efterhånden kan jeg se at de har lært sig at her tager vi den lige i munden og flytter den, for ellers bliver den væk :shock:

 

Men ellers kan man hente mor, og vise hende det, eller hun kommer og spørger og så kan man gå hen til stedet og håbe på hun er kvik nok til at regne ud hvad hun ska, ellers kan man pive og snakke om det, og så hjælper det i hvert fald :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lucy6år

lucy er så snu at hun gik ind til naboen og hentede nedfalds æbler og ind i vores egen have og spise dem.. jaja hun vidste godt hun ik måtte være hos naboen... hullet er nu fundet og lukket..

men smart at hente det og hjem at spise det...[/img]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
lucy er så snu at hun gik ind til naboen og hentede nedfalds æbler og ind i vores egen have og spise dem.. jaja hun vidste godt hun ik måtte være hos naboen... hullet er nu fundet og lukket..

men smart at hente det og hjem at spise det...[/img]

 

:lol:

 

Ja, det er smart!!

 

Måske skulle du sprede nogle æbler til hende?

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke nogle kloge hunde i allesammen haru73.gif

 

Lua er også ganske klog. Hun er så klog at hun kan sno mig om sin poteu78.gif Men jeg er ved at lære at gennemskue hende :wink:

 

Hun har blandt andet lært mig at når hun løber ud i linen og gør, så skal jeg kalde og stå parat med gufu178.gifHun er bare smadder klog :lol:

 

Af lidt mere sjove ting har hun lært at bede om frisk vand. Så skratter hun på køleskabet og skal have vand derfra. Ja man vil jo ikke have det fra vandhanen. :roll: Nogen dage vil hun gerne have frisk vand flere gange om dagen, andre dage er hun ligeglad. Hun er så sød, hun lorgre med halen mens man hælder vandet opu82.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Sikke nogle kloge hunde i allesammen haru73.gif

 

Lua er også ganske klog. Hun er så klog at hun kan sno mig om sin poteu78.gif Men jeg er ved at lære at gennemskue hende :wink:

 

Hun har blandt andet lært mig at når hun løber ud i linen og gør, så skal jeg kalde og stå parat med gufu178.gifHun er bare smadder klog :lol:

 

Af lidt mere sjove ting har hun lært at bede om frisk vand. Så skratter hun på køleskabet og skal have vand derfra. Ja man vil jo ikke have det fra vandhanen. :roll: Nogen dage vil hun gerne have frisk vand flere gange om dagen, andre dage er hun ligeglad. Hun er så sød, hun lorgre med halen mens man hælder vandet opu82.gif

 

:lol: ja hun er klog :D

 

Susi og Mika har osse lært mig at hvis jeg vil gå rundt uden cairner i snor så skal jeg bare have lommen fuld af kød, være yderst høflig og holde et nydeligt sprog :lol:

 

Så kan det nemmerlig lade sig gøre :wink:

 

De har også lært mig at jeg får ros og kærlige hunde hvis jeg bare sørger for at huske aftenkongen og en fyldt leo med rimelige mellemrum :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hi Hi sjov tråd :lol:

 

Zozo min ældste hund,er såå snu :wink: Hun vil tit gerne have de andres tyggeting forskellige stænger, kalveklove mm. Hun kan bedst lide dem når de lige bliver gnasket bløde først. Så hun kan finde på at løbe efter en af kattene, eller løbe ud af kattelemmem og gø i haven, de andre hopper på den hver gang, forlader deres ben, løber ud og gøer, og hun skynder sig ind og tager deres tyggeting..

 

Måske er det lidt feje tricks, men jeg synes nu alligevel det er godt tænkt. 8)

Man kan se hun begynder at spille lidt op inden hun går igang Det skulle simpelthen filmes :lol:

 

Hun er jo græsk gadehund, og kender alle butikkerne i gå gaden, hun har virkelig næse for det, hun ved hvor slagteren, fiskehandleren,bageren og restaurenterne ligger, selvom hun aldrig har været med inde, eller stået udenfor.

 

Hun er altså bare så sjov og snu :wink:

 

Hilsen Susanne.

 

Toffi vil også morderlig gerne ind til fiskehandleren hver eneste gang vi passerer...men aldrig om jeg har kunnet få hende til at spise fisk. -Måske jeg skulle prøve hans udvalg en efter en i glasmontren...

 

Jeg kan lige se Zozo for mig med et kækt udtryk forsøge at charmere de handlende :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...