Hop til indhold

Hundens dag i Tivoli Friheden


Recommended Posts

Hvis mor her ellers husker det, så kommer Mio og mig helt sikkert! :5up:

 

Det lyder vildt hyggeligt, og jeg elsker når man har lov til, at have sin hund med rundt i byen! :-D

Derudover håber jeg, at vi kan hilse på en masse dejlige vovser :lun: (og ejere :blink:)!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigg120209
Æv - ville gerne, men det går nok ikke. Skal til eksamen den dag og bliver nok jævnt upopulær hvir jeg bare bliver væk.

 

Hvis det er hurtigt ovre, kigger jeg måske forbi i løbet af dagen!

 

En lørdag????

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigg120209
JA du bliver da bare NØDT til at komme :mrgreen: Du kan slet ikke huske hvor lille Frigg var da hun var 9 uger.. Og så har du slet ikke set så mange løver forsamlet et sted :engel: og Frigg vil da elske at møde en masse (venlige) løver

 

Tvivler jeg godt nok også på, jeg har :mrgreen: Kommer de alle sammen? Det ville godt nok være vildt:shock:

 

Er overbevist om Frigg ville elske at møde så mange løver:-D - og så mange mennesker også - hun er overbevist om alle elsker hende - hvilket de jo også gør, så der er jo ingen grund til betvivle det:rolleyes:

 

Håber på jeg kan komme, kæresten er lidt svær at overtale, da han mener, det er lidt vigtigere at skrive på hans kandidat afhandling end at tage i tivoli - det kan jeg jo overhovedet ikke forstå:pift:

 

Er ved at prøve, at overtale en veninde til at tage med med hendes hunde - så kan jeg snige mig til et lift:bigsmile:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigg120209

Tror desværre jeg får svært ved at komme. Min veninde mener ikke lige, hun kan overskue tur til Århus på lørdag:(

 

Mener istedet vi skal drikke en øl i Herning, og skælde udover irriterende mænd og andre dumme ting:rolleyes:

 

Men æv, JEG VIL SE ALLE LØVERNE!!!! :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Var lidt skuffet over, at have betalt 65kr for denne korte dag! :???:

Der var ikke vildt mange, men det var måske alligevel et plus, for det var nu svært nok, at holde hormon-bomben Mio fra alle de lækre tæver! :roll:

 

Kæresten nægtede at komme med (:evil:), så det var lidt stessende at være alene med Mio, især når man så gerne ville tage billeder og hilse på de andre hunde. :(

 

Paraden var meget fin, med en masse søde/sjove/flotte hunde!

Gik selv med som en ud af 3 goldens. Havde måske forventet lidt flere, men til gengæld var der en masse nuttede tollere :lun:.

 

Showet bagefter var desværre lidt kedeligt.

Det var fint nok at høre om alle de forskellige hunde, men det virkede lidt "rodet", og jeg havde da regnet med, at der ville være noget underholdning med nogle tricks eller nogle eksempler på arbejdshunde/lign. Så lidt skuffet blev jeg altså! :(

 

Men vejret var dejligt, så det kan man ikke klage over! :blink:

 

3 billeder fra dagen:

 

(det med GD og Chi var desværre 2 sek før de "kyssede", men Mio begyndte selvf at gø, så jeg ik fik et billede der :roll:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...