Hop til indhold

Godbid taske til træning


Gæst TigerBella
 Share

Recommended Posts

Gæst TigerBella

Jeg er i den heldige situation, at Bella har besluttet, at hun gerne vil give mig en ny godbid taske i forsinket farsdagsgave. Det er jeg jo meget glad for, for den gamle er lidt træls, idet den skal bæres i lomme eller lign og har ikke gode rum til klikker mm.

 

Nu er spørgsmålet jo så bare hvilken taske jeg skal ønske mig:?:

 

Mine krav er sådan set meget simple, idet den skal kunne spændes fast uanset hvilken type tøj man har på. Den skal kunne betjenes med 1 hånd og have 1-2 gode rum, hvor man kan have klikker/poser o.lign. i.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var da flinkt af bella sådan at ville give dig en forsinket fars dags gave :mrgreen: jeg nævner det lige for Karla, for jeg erindrer ikke at have set en mors dags gave her i huset :hmm:

 

Jeg har sådan en billig een til en 50'er - tror den er fra dog-on-tour. den er ok, men den elastik man enten kan have om skulderen eller binde om livet er simpelthen så lang og træls :evil: og så er den meget hurtigt blevet meget grim og slidt at se på og snøren i den flosser...

 

til gengæld har den mobil-lomme, lomme til diverse fniller, såsom klikker, hømhøm poser o.lign samt en lomme med lynlås til nøgler... Mangler dog virkelig en strop til min target-stick - efter at have tabt een allerede!

 

Så jeg overvejer også meget den der her linkes til :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst TigerBella

Umiddelbart ser det den rigtig fornuftig ud, og opfylder vil formentlig opfylde mine behov.

 

Min nuværende taske har også sådan en elastik ting og det er bare noget skrammel. Tasken er ikke der hvor man forventer den skal være og godbidderne kan hoppe ud af den ved løb/hurtige vendinger.

Link til indlæg
Del på andre sites

Umiddelbart ser det den rigtig fornuftig ud, og opfylder vil formentlig opfylde mine behov.

 

Min nuværende taske har også sådan en elastik ting og det er bare noget skrammel. Tasken er ikke der hvor man forventer den skal være og godbidderne kan hoppe ud af den ved løb/hurtige vendinger.

 

lige præcis DET er også et stort problem her :roll: jeg har lidt for ofte selvbetjening på jorden :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst TigerBella
Så har du også vandflasken ved hånden :mrgreen:

 

http://www.maxim.dk/products/productview?pid=311369538

 

Er der plads til guffere der? Træningen er sjældent så hårdt, at der skal vand med :blink:

 

lige præcis DET er også et stort problem her :roll: jeg har lidt for ofte selvbetjening på jorden :lol:

 

Mange øvelser er også gået i vasken fordi der pludselig lå guffere på jorden. Det er jo meget fristende når der ligger lever på jorden :mums:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der plads til guffere der? Træningen er sjældent så hårdt, at der skal vand med :blink:

 

 

 

Mange øvelser er også gået i vasken fordi der pludselig lå guffere på jorden. Det er jo meget fristende når der ligger lever på jorden :mums:.

når der er plads til mobil osv. er der også til guffer :-) linket til den fordi jeg selv køber den når sp pengene kommer.

 

Jeg vil så bruge den til de lange gåture, så er der jo vand til vovse undervejs og man slipper for en træls rygsæk :5up: men kan melde tilbage når den er købt hvis det er ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst TigerBella
når der er plads til mobil osv. er der også til guffer :-) linket til den fordi jeg selv køber den når sp pengene kommer.

 

Jeg vil så bruge den til de lange gåture, så er der jo vand til vovse undervejs og man slipper for en træls rygsæk :5up: men kan melde tilbage når den er købt hvis det er ?

 

Det lyder bare helt super. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...