Hop til indhold

Hjælp, en bule!!!


Nollike
 Share

Recommended Posts

Det er da cool - jo flere gode historier jeg hører herindefra, jo mere får jeg næsten lyst til at køre over og besøge den gode Gudrun.

 

Hun er afgjort et besøg værd :5up: (men pas på!! du kommer nok til at lave hjemmelavet mad så :shock::lol:) Nej, det kommer selvfølgelig an på hvad der passer til Samson :blink:

 

Måske skal vi oprette en "Vi vil have Gudrun til Sjælland"-gruppe på Facebook??? :mrgreen:

 

 

 

Edit: Aslan gjorde mig lige opmærksom på at jeg havde fået lavet Samson om til Tyson. Undskyld :oops:

Redigeret af Nollike
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 158
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hun er afgjort et besøg værd :5up: (men pas på!! du kommer nok til at lave hjemmelavet mad så :shock::lol:) Nej, det kommer selvfølgelig an på hvad der passer til Tyson :blink:

 

Måske skal vi oprette en "Vi vil have Gudrun til Sjælland"-gruppe på Facebook??? :mrgreen:

 

Altså hvis jeg skal lave hjemmelavet mad bliver det kun til Samson - at lave til Tyson også synes jeg ville være lidt overkill. Så fedt synes jeg heller ikke det er at lave mad:mrgreen:

 

Kan vi ikke lave 'vi vil have gudrun til sjælland gruppen et andet sted end facebook - jeg er ikke lige med på den vogn:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså hvis jeg skal lave hjemmelavet mad bliver det kun til Samson - at lave til Tyson også synes jeg ville være lidt overkill. Så fedt synes jeg heller ikke det er at lave mad:mrgreen:

 

Undskyld, Aslan fik lige gjort mig opmærksom på fadæsen på pb, så det er rettet :oops::mrgreen: Bare vent til du har lavet første portion, så vil du i den grad synes at det er overkill at lave til Tyson også :mrgreen: Selv om Tyson nok ville synes at du var hans bedste ven i verden :mums:

 

Kan vi ikke lave 'vi vil have gudrun til sjælland gruppen et andet sted end facebook - jeg er ikke lige med på den vogn:oops:

 

 

Tror du at en demonstration på Rådhuspladsen kan gøre det så? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Undskyld, Aslan fik lige gjort mig opmærksom på fadæsen på pb, så det er rettet :oops::mrgreen: Bare vent til du har lavet første portion, så vil du i den grad synes at det er overkill at lave til Tyson også :mrgreen: Selv om Tyson nok ville synes at du var hans bedste ven i verden :mums:

 

 

 

 

Tror du at en demonstration på Rådhuspladsen kan gøre det så? :mrgreen:

 

Helt sikkert, det der demosjov er meget mere mig:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror du vi er mere end to der har tænkt sig at deltage... jeg kunne umiddelbart godt få den tanke, at en demo ikke vil være så effektiv hvis det kun er dig og mig der står derinde og kagler løs...:blink:

 

Jeg synes at du undervurderer vores evner :mrgreen: Hmm, så må vi tænke i andre baner :hmm:Vi lægger hovederne i blød så :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg stiller da gerne stuebordet til rådighed - det er godt nok ikke hæve/sænke... og godbider skal jeg også nok sørge for. Tror du så ikke at konsultationen kunne finde sted her?:mrgreen:

 

Du kan da ringe og spørge :blink: Jeg er sikker på at Gudrun vil synes at det er en helt fantastisk ide :mrgreen:

 

 

 

 

 

 

 

 

(Jeg tror at du bliver nødt til at smutte en tur over broen :blink:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...