Hop til indhold

Angelo


Gæst Angelo
 Share

Recommended Posts

Gæst Angelo

Dræber hunde!!!! jeg kunne brække mig over nyhederne og alle de kloge mennesker der tror de er dyrepsykologer... og som lige pludselig er experter på området... de skulle alle sammen skamme sig så meget at de slet ikke ved hvor meget de skulle skamme sig :evil:

For nu står jeg og skal skaffe mig af med min lille Angelo :megaked:

Angelo er en amstaff hvalp på 10 uger min lille baby...

men sagen ligger sådan at der bliver inført en regl her om ikke flere muskelhunde.. og jeg har allerede faren (min bedste ven)

anyway... lille angelo er nu til salg har prøvet dba.. men var en noob og det kunne jeg ik lige få til at fungere.. :/ pris 5000

han er en meget smuk hund med et kærligt sind.. han er 10 uger gammel og bor sammen med mig og min søn og sin far (diablo) jeg søger et kærligt familie hjem med overskud til en intiligent hund gerne med erfaring i "store" hunde.. Jeg har svært ved beskrive hans farve men den er utrolig flot har aldrig set en hund som ham... :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Angelo

reglerne her hvor jeg bor siger et husdyr pr. bostand men der er mange der har flere... og det har der ikke været problemer med før... men vores formand har et personligt udestående med en nabo som også har en amstaff tæve (moderen til min hvalp) han har prøvet at ramme min nabo så han kunne blive smidt ud ..men det er ikke lykkedes.. så nu skal det gå ud over ikke kun ham men alle os med dyr.. for reglerne skal jo være ens for alle... kort fortalt en masse ballade pga et personligt vendetta... meget lille mand meget koldt hjerte :cry: det gode ved den sag er dog at min første hun diablo self får love at blive boende.. men hvalpen skal væk..

og ikke flere dræberhunde i denne afdeling...

Link til indlæg
Del på andre sites

reglerne her hvor jeg bor siger et husdyr pr. bostand men der er mange der har flere... og det har der ikke været problemer med før... men vores formand har et personligt udestående med en nabo som også har en amstaff tæve (moderen til min hvalp) han har prøvet at ramme min nabo så han kunne blive smidt ud ..men det er ikke lykkedes.. så nu skal det gå ud over ikke kun ham men alle os med dyr.. for reglerne skal jo være ens for alle... kort fortalt en masse ballade pga et personligt vendetta... meget lille mand meget koldt hjerte :cry: det gode ved den sag er dog at min første hun diablo self får love at blive boende.. men hvalpen skal væk..

og ikke flere dræberhunde i denne afdeling...

 

Sådan har jeg også oplevet det med katte. Der har stået at de skal holdes inde eller luftes i snor. Det har folk ikke overholdt og pludselig er der så mange løse katte at det bliver et problem (folk der klager) og så bliver bestyrelsen nødt til at gøre et eller andet. Det behøver jo ikke at være personligt.

 

Har denne person der har ophidset jeres formand mere end en hund?.

 

Under alle omstændigheder synes jeg det er dumt at anskaffe sig dyr man ikke har tilladelse til at have. At andre gør det er ikke nogen logisk grund til at følge efter, for jo flere der er, jo større virker problemet jo og lige pludselig revner ballonen.

 

Men en sørgelig situation I er havnet i, jeg håber I finder et godt hjem til jeres lille hvalp.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...