Hop til indhold

Hej fra Færøerne


Gæst Heartnett
 Share

Recommended Posts

Gæst Heartnett

Hej :-D

 

Det er vist på tide at jeg presenterer mig selv. :vinken:

 

Jeg er den heldige ejer af en samojed/bordercollie blanding ved navn Max.

 

Jeg er 20 år gammel og bor i Tórshavn, hvor jeg også arbejder.

 

Min fritid går mest til min hund, familje, venner og hygge. Og meget af tiden foregår hjemme i landsbyen hvor jeg kommer fra Æðuvík.

 

Min familje har altid havt hunde, især min bestefar, der er bonde i en lille landsby med c.a 100 beboere, har havt en par hyrde hunde.

 

Det er planen at Max også skal bruges som hyrdehund, når han bliver lidt ældre, siden den nuværende er ved at blive gammel og orker ikke så godt længere.

 

Med venlig hilsen

 

Harriet og Max

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej og velkommen :vinken:

 

Min gudfar kommer fra Færøerne, kan selvfølgelig ikke huske hvilken ø :rolleyes::oops: - og jeg går til træning med en fra Thorshavn :-D øh altså født og opvokset i Thorshavn, bor der ikke længere, det vil trods alt give noget af en rejse for at komme til træning :blink: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Heartnett
Hej og velkommen :vinken:

 

Min gudfar kommer fra Færøerne, kan selvfølgelig ikke huske hvilken ø :rolleyes::oops: - og jeg går til træning med en fra Thorshavn :-D øh altså født og opvokset i Thorshavn, bor der ikke længere, det vil trods alt give noget af en rejse for at komme til træning :blink: :mrgreen:

Hej og takk for det :)

 

Hehe ja jeg forstår hvad du mener... tror også det ville være lidt langt og dyrt også for dig at komme op til Færøerne ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst tanita

hej og velkommen til :vinken:

 

Sikke en smuk max han ser vel nok dejlig ud.

 

Jeg kommer til færøerne her i uge 30 glæder mig helt vildt... så hvis du går en tur med max en af dagene og der stopper 2 biler fyldt af mennesker og komme og spørger om at nusse så er det bare mig og hele familien :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Heartnett
hej og velkommen til :vinken:

 

Sikke en smuk max han ser vel nok dejlig ud.

 

Jeg kommer til færøerne her i uge 30 glæder mig helt vildt... så hvis du går en tur med max en af dagene og der stopper 2 biler fyldt af mennesker og komme og spørger om at nusse så er det bare mig og hele familien :lol:

Hej tanita og tak for det :)

 

Hehe det er helt i orden, vi skal også selv ud at rejse i eget land i uge 30-31, så det bliver nok masser af gåture :)

 

Håber i får et godt ophold på Færøerne, hvis i har brug får tips til gode seværdigheder, så kan i bare skrive :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Heartnett
kan jo godt være det er trodsalt over 26 år side at mine forældre mødte hinanden deroppe så meget er vel sket siden :-D

Hvor romantiskt :)

 

Synes selv det er de små steder der er mest specielle. Feks Æðuvík på Eysturoy (østerø) og Saksun på Streymoy :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Heartnett
Hej og velkommen til.

nej hvor hyggeligt med en færing :-) kommer selv fra Tórshan , men har boet i DK siden 1992. Sikken dejlig hund du har.

:vinken:

hej og takk for det :)

 

hehe jah færinge er jo alle steder ved du ;) takk og i lige måde...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...