Hop til indhold

Hvalpe Support Tråd


Lonny
 Share

Recommended Posts

Gæst Frigg120209

Vil have alvorlig snak med Frigg, hun er alt for ung til fjant og fis - men så hende godt nok med elastik i håret tidligere i dag:shock:

 

Men kunne jo også have været af praktiske årsager, hendes pandehår er godt nok lang. Men længe oppe skal man i hvert fald ikke være endnu - så det er sengetid for den unge dame!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 164
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Bichon Charlie
Vil have alvorlig snak med Frigg, hun er alt for ung til fjant og fis - men så hende godt nok med elastik i håret tidligere i dag:shock:

 

Men kunne jo også have været af praktiske årsager, hendes pandehår er godt nok lang. Men længe oppe skal man i hvert fald ikke være endnu - så det er sengetid for den unge dame!!!

 

Charlie vil se søde Frigg med elastik i håret...........:mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Jeg skal åbenbart til at forklare Frigg hvilke typer fyre, hun skal holde sig fra!

 

 

Jamen ved ikke om det nytter, for Emil taler om Frigg i søvne allerede! Han HAR set et billede af hende herinde idag, og til middag var den heeelt gal! :mrgreen:

 

Først var det racesøster Freya, så Smilla, så Karla, så snehvide Freya og nu Frigg!! Hold fast mand hvor har han travlt :shock::bigsmile:

 

Du skal være hurtig kan jeg sige dig, inden han skriver herinde hvor yndig og dejlig hun er....:mums::lun: Og tro mig SÅ er hun solgt!

 

Det næste bliver make-up, sene nætter udenbys og halv frækt tøj der bliver kapret fra dit skab!! :shock::slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
...............Og nu står han gud hjælpe mig foran spejlet og retter spytkrøllen i panden........:mrgreen::mrgreen::mrgreen: og dufter af mandens parfume......:roll:

Hmmmm......... Er det Emil der kommer med de gode ideer?? :rolleyes:

 

 

Ja, men det er fordi han altid selv har drømt om lidt krøl - han er DØD misundelig.....Men man hjælper vel en ven i nød! :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bichon Charlie
Jamen ved ikke om det nytter, for Emil taler om Frigg i søvne allerede! Han HAR set et billede af hende herinde idag, og til middag var den heeelt gal! :mrgreen:

 

Først var det racesøster Freya, så Smilla, så Karla, så snehvide Freya og nu Frigg!! Hold fast mand hvor har han travlt :shock::bigsmile:

 

Du skal være hurtig kan jeg sige dig, inden han skriver herinde hvor yndig og dejlig hun er....:mums::lun: Og tro mig SÅ er hun solgt!

 

Det næste bliver make-up, sene nætter udenbys og halv frækt tøj der bliver kapret fra dit skab!! :shock::slem:

 

Altså Smilla er min........:hjerte: Så fingrene fra fadet.....:mrgreen: Find en på din egen størrelse........:slem::slem:

Men kære ven: Brygger på et "love letter"....... skal vi være kærester.... (ja, nej, måske)......:kys:Er det cool?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Altså Smilla er min........:hjerte: Så fingrene fra fadet.....:mrgreen: Find en på din egen størrelse........:slem::slem:

Men kære ven: Brygger på et "love letter"....... skal vi være kærester.... (ja, nej, måske)......:kys:Er det cool?

 

:mrgreen::mrgreen:

 

Ja men jeg er længe over Smilla - nu glder det Frigg! :mums:

 

:hmm:Måske du skal kaste lidt rå karma ind over, buddy!

 

Sådan et rap-vers - Det er pigerne heeelt vilde med.

 

"Hva så der Smiiiilla, er du klar på en date så hot, med en hammer flot Uld tot....."

Så skal vi på par-date, når jeg lige har fået snørret Frigg! :ivrig:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigg120209
Jamen ved ikke om det nytter, for Emil taler om Frigg i søvne allerede! Han HAR set et billede af hende herinde idag, og til middag var den heeelt gal! :mrgreen:

 

Først var det racesøster Freya, så Smilla, så Karla, så snehvide Freya og nu Frigg!! Hold fast mand hvor har han travlt :shock::bigsmile:

 

Du skal være hurtig kan jeg sige dig, inden han skriver herinde hvor yndig og dejlig hun er....:mums::lun: Og tro mig SÅ er hun solgt!

 

Det næste bliver make-up, sene nætter udenbys og halv frækt tøj der bliver kapret fra dit skab!! :shock::slem:

 

Huha hun er godt nok allerede meget interesseret i mit tøj - hun har flere gange været ved at rende af med det. Men har indtil videre dog nået at fange hende i det:mrgreen:

 

Jamen jeg kan da sådan set godt forstå Emil er vild med Frigg, for hun er jo også HAMMER LÆKKER:slem: Må vist til at holde godt øje med de frække fyre herinde:rolleyes:

 

(Forresten rigtig sej rap sang der:5up:)

 

Charlie vil se søde Frigg med elastik i håret...........:mrgreen::mrgreen:

 

Jeg skal prøve at klipse et billede af hende, næste gang hun tager en i håret.

Hun har sagt til mig fra morgen af, at hun ønskede nogle nye elastikker med farver (Men jeg må ikke sige det til Rune:engel:).

Link til indlæg
Del på andre sites

Har nu ikke noget specielt sjov, men dog dejligt at fortælle. Lucca sov 7 timer i nat uden at skulle ud. Og i aftes kunne den ligge en time alene i køkkenet - uden et eneste piv :-D Havde brugt ½ time på at få den i ro efter aftensmad og gåtur, og det virkede fantastisk! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigg120209

Næhhh ikke sådan rigtig:rolleyes:

 

Frigg var faktisk dejlig og sød, som hun jo altid er:engel:

 

Men hun rendte faktisk rundt med elastik i håret, og hun syntes det var helt fint og flot (Og det var hun i hvert fald også). Kæresten var af en lidt anden mening, men jeg pointerede at så længe, han ikke vil lade mig studse hendes pandehår, så begynder hun at bruge elastik:mrgreen:. Hun skal jo kunne se ud af øjene:rolleyes:

 

Jo en ting - Frigg genoptog hendes bide-i-Kirsten-leg i går:neutral: :madtid: Jeg foreslog vi gik over til at lege sit, dæk og AVVVV GIV SÅ SLIP, i stedet for!!!!:evil::mrgreen: (er ikke sikker på, det blev sagt uden bandeord:oops::mrgreen:)

 

(Ah lidt kærlighed mellem vapperne, kan jo aldrig skade:rolleyes: Frigg har indtil nu vist mest interesse i Cosmo, som også er hendes bror - det er nok ikke lige er det bedste love match! Også en lille smule i Fax, som er svigerfars hønsehund - kunne være et lidt pusigt match:shock::rolleyes:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigg120209
Har nu ikke noget specielt sjov, men dog dejligt at fortælle. Lucca sov 7 timer i nat uden at skulle ud. Og i aftes kunne den ligge en time alene i køkkenet - uden et eneste piv :-D Havde brugt ½ time på at få den i ro efter aftensmad og gåtur, og det virkede fantastisk! :mrgreen:

 

Godt det går fremad :mrgreen: :5up: Ikke noget bedre end en glad hvalp!

Link til indlæg
Del på andre sites

Har nu ikke noget specielt sjov, men dog dejligt at fortælle. Lucca sov 7 timer i nat uden at skulle ud. Og i aftes kunne den ligge en time alene i køkkenet - uden et eneste piv :-D Havde brugt ½ time på at få den i ro efter aftensmad og gåtur, og det virkede fantastisk! :mrgreen:

 

Hvor er det dejligt at høre :-D

 

Var det så fordi at I havde fået hende overstimuleret, at hun ikke kunne falde i søvn?

Link til indlæg
Del på andre sites

Så vil jeg da også komme med et positivt indlæg :-D

 

Indtil nu har Luna været en hvalp med fuld gang i, og hun har haft alt for travlt til at syntes at hun gad blive nusset, det havde hun da virkelig ikke tid til...

 

Men i går aftes kravlede hun selv op på mit skød for at blive nusset, hvorefter hun faldt i søvn i mine arme :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det dejligt at høre :-D

 

Var det så fordi at I havde fået hende overstimuleret, at hun ikke kunne falde i søvn?

Ja, det er jeg slet ikke i tvivl om. Da klokken var blevet 21.30 og vi begge var fodret af og motioneret (ved godt det er forkert udtryk i fht Lucca ;-) ), synes jeg det var tiden at Lucca fik ro på. Det tog mig lang tid at få den til at blive i kurven, men det foregik meget roligt og konsekvent. Den blev bare fulgt tilbage hvergang den gik ud af kurven. Hver gang sagde jeg "op i kurven" - til sidst skulle jeg slet ikke guide den derop, den gik selv, når jeg sagde det :-D

Jeg satte mig og strøg den roligt over ryggen, men når den hellere ville lege med min hånd, stoppede jeg. Da den endelig overgav sig, var den tydeligvis meget træt og faldt i dyb søvn efter et minut! Hele sceancen tog vel 20-30 minutter - og jeg lærte rigtig meget! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er jeg slet ikke i tvivl om. Da klokken var blevet 21.30 og vi begge var fodret af og motioneret (ved godt det er forkert udtryk i fht Lucca ;-) ), synes jeg det var tiden at Lucca fik ro på. Det tog mig lang tid at få den til at blive i kurven, men det foregik meget roligt og konsekvent. Den blev bare fulgt tilbage hvergang den gik ud af kurven. Hver gang sagde jeg "op i kurven" - til sidst skulle jeg slet ikke guide den derop, den gik selv, når jeg sagde det :-D

Jeg satte mig og strøg den roligt over ryggen, men når den hellere ville lege med min hånd, stoppede jeg. Da den endelig overgav sig, var den tydeligvis meget træt og faldt i dyb søvn efter et minut! Hele sceancen tog vel 20-30 minutter - og jeg lærte rigtig meget! :-D

 

Hvor er det dejligt at høre :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigg120209
Så vil jeg da også komme med et positivt indlæg :-D

 

Indtil nu har Luna været en hvalp med fuld gang i, og hun har haft alt for travlt til at syntes at hun gad blive nusset, det havde hun da virkelig ikke tid til...

 

Men i går aftes kravlede hun selv op på mit skød for at blive nusset, hvorefter hun faldt i søvn i mine arme :lun:

 

Nåååhhh :lun: Hvor dejligt :mrgreen:

 

Frigg elsker at ligge oppe ved mig, mens jeg sidder ved computeren. Så ligger hun der i mine arme, mens jeg prøver at få skrevet noget uden at vække hende op igen. Ikke altid lige nemt:neutral:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv, så var der et lille uheld på gulvet :(

 

Jeg var ude og købe ind og havde aftalt med kæresten, at han tog Louie med ned på gaden, når han skulle gå og så ville jeg tage ham med op sammen med indkøbene.

Men da jeg kom hjem var der ingen Louie og kæreste på gaden, for Louie havde besluttet sig for at nu skulle der da soves.. Så jeg går op og da jeg træder ind af døren vågner Louie selvfølgelig, kommer ud og hilser, og mens jeg sætter varer på plads, tisser han på gulvet... For helvede hvor irriterende!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigg120209
Øv, så var der et lille uheld på gulvet :(

 

Jeg var ude og købe ind og havde aftalt med kæresten, at han tog Louie med ned på gaden, når han skulle gå og så ville jeg tage ham med op sammen med indkøbene.

Men da jeg kom hjem var der ingen Louie og kæreste på gaden, for Louie havde besluttet sig for at nu skulle der da soves.. Så jeg går op og da jeg træder ind af døren vågner Louie selvfølgelig, kommer ud og hilser, og mens jeg sætter varer på plads, tisser han på gulvet... For helvede hvor irriterende!

 

:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Nu skulle det her jo ikke være en dating tråd, men en support tråd :blink:

 

Så har I ikke nogle flere gode historier I kan fortælle, så vi kan få os et godt morgengrin :-D

 

Sorry Lonny! Det er selvfølgelig ikke en dating-tråd..kunne bare ikke lade vær´:-D:mrgreen:

 

 

 

Nå men jeg kan så fortælle, at vi jo træner midt inde i den offtentlige skov, hvor jeg slipper Emil. Både så han kan få sit berømte GD-flip men også fordi vi trner indkald :idea: Og vi taler altså MIDT inde i skoven - ikke på stierne, for der skal helst være blade der knitrer = Flip-udløser! :mrgreen:

 

Men altså igår gik det bare så godt. Jeg har en bestemt fløjtelyd som indkald og han kom alle gangene. (Ca. 7 kald)

 

Han er jo dygtig til og blive pænt op ad mig og kommer også tit af sig selv (Disse gange benytter jeg til at få snor på fx) men når han "flipper" så lader jeg ham gradvist løbe længere og længere væk. Jeg tager altså ikke kontakt hele tiden.

 

Og på et tidspunkt havde han bevæget sig hen mod stien, hvor der altså kommer mennesker - Der kom så en løber, jeg fløjter lige inden han ser ud til at få øje på ham, og Emil kommer susende, på trods af at han så pludselig ser løberen komme forbi. :klap2::hjerte:

 

Ihhh hvor var jeg stolt af ham!

 

 

Nå ved ikke om man må prale lidt...men det er lige den eneste historie jeg har :mrgreen::mrgreen:

 

Jeg MÅ simpelthen have kameraet med næste gang han får sit flip - det er sku underholdning! :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...