Aslan Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Vi har jo dyremishandling, hvor man slår sit dyr, vanrøgt osv..... Men herhjemme har vi menneskemishandling! I dag har Aslan flappet mig Hvilket er ekstrem smertefuld slå-nings metode. Den bliver generelt brugt meget, men i dag gjorde det ekstra ondt Martin har ligget syg i 3 dage, og nu er han ved at være rask, fordi sygdommen er flyttet over til mig! Så jeg vågner op med snot i hele hovedet, total snot hovedpine (den hvor det bare trykker i hele kraniet) og er sådan utilpas. Jeg står op og lidt senere går jeg ind og kigger til drengen der begger ligger i sengen. Aslan hopper ned, og står og kigger på mig. Jeg ligger mig helt ude på sengen, og lukker øjnene. Aslan mente så at det ikke var at ligge sig korrekt, og at jeg skulle straffes, så derfor flappede han mig. Han stiller sig hen til mig, og lige som jeg tror han skal til at møzze mig, ryster han hovedet så hans øre flapper 5 gange ned på min nakke og mit ører Så her i alt min elendighed, skal jeg også straffes. Jeg glæder mig til den dag han finder et menneske-forum og lærer at opdrage os rigtigt, men indtil da.......må jeg jo bare tage imod flapperne når de kommer Nogen gode råd til hvordan vi får ham til at være lidt sødere ved os? Som martin siger, en flapning betyder en del fra Aslan, da hans ører er på størrelse med Dumbos Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juni 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2009 bind hans øre fast under hagen med en sjølfe:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Juni 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2009 Altså det første jeg tror du skal gøre er at anskaffe dig et lidt større tastatur. Så må vi tage den derfra. :blink: Helt klart at han bør lære lidt om effektiviteten af de blødere metoder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2009 Altså det første jeg tror du skal gøre er at anskaffe dig et lidt større tastatur. Så må vi tage den derfra. :blink: Det tør jeg ikke, så kan det være han bruge bulldozer metoden imens jeg sidder og skriver på det nye tastatur. Det gør pænt ondt at blive jordet af en hund af den kaliber Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Juni 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2009 Jeg står op og lidt senere går jeg ind og kigger til drengen der begger ligger i sengen.Aslan hopper ned, og står og kigger på mig. Jeg ligger mig helt ude på sengen, og lukker øjnene. Aslan mente så at det ikke var at ligge sig korrekt, og at jeg skulle straffes, så derfor flappede han mig. Han stiller sig hen til mig, og lige som jeg tror han skal til at møzze mig, ryster han hovedet så hans øre flapper 5 gange ned på min nakke og mit ører Så her i alt min elendighed, skal jeg også straffes. Jeg glæder mig til den dag han finder et menneske-forum og lærer at opdrage os rigtigt, men indtil da.......må jeg jo bare tage imod flapperne når de kommer Nogen gode råd til hvordan vi får ham til at være lidt sødere ved os? Som martin siger, en flapning betyder en del fra Aslan, da hans ører er på størrelse med Dumbos :lol: For sørne da det må gøre nuller-naller Mit bedste råd er at anskaffe en hund med mindre flapørere næste gang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Juni 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2009 :lol: For sørne da det må gøre nuller-naller Mit bedste råd er at anskaffe en hund med mindre flapørere næste gang :5up: :5up: Stritører er vejen frem :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2009 Uh, det gør nas! :sut: Har også prøvet at blive flappet - samt at blive potet, pisket og "tandkysset" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2009 Uh, det gør nas! :sut: Har også prøvet at blive flappet - samt at blive potet, pisket og "tandkysset" Pisket er også slem martins klokkeværk er ked af at blive pisket, men det hænder desværre. Er glad for at jeg ikke er alene, selv om det er synd for dig :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Juni 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2009 Der kan du se Aslan det virker på de mennesker:5up: Viil de ikke gøre som VI vil. Tjaaa.....Så må de ha' en flappe tur:evil: Godt gået min ven!!:5up: V/h Lexus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sine Besvaret Juni 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2009 Av for søren da!! Kender alt til flapperiet, og piskning med hale, der er gået i vinduesviser-mode. Freya sidste nye opfindelse når jeg ikke hører efter, er at nappe mig lige så forsigtigt i røven, av det gør ondt, hun få lige fat i en halv cm "hud" og presser til!!! "Så kan du lade være med at vende røven til, når jeg snakker til dig mor!!" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2009 "Så kan du lade være med at vende røven til, når jeg snakker til dig mor!!" Hhahahahahaha, den er ond! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2009 :5up: :5up: Stritører er vejen frem :mrgreen: Nej vel :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Juni 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2009 Nej vel :blink: Jo da, stritører all the way Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2009 Jo da, stritører all the way Nixen bixen karen blixen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts