Hop til indhold

Kommende Toller-ejere :-)


Gæst Rasmus81
 Share

Recommended Posts

Gæst Rasmus81
-----Og du knipsede selvfølgelig løs som en besat!:lol::lol:

 

Hvordan kan det forresten være, at du har to albums med de samme billeder i:confused:..

Må vi så få nye billeder!!:mrgreen:

 

Det blev ikke til vildt mange, de farede for hurtigt rundt :-D men jeg fik lavet lidt film.

 

Jeg ser lige kameraet igennem, om der er noget brugbart alligevel.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 57
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Så skulle der meget gerne være nye billeder af vidunderet :mrgreen: inde på Rasmus profil :blink:

 

Ih altså, hvor nuser har man lige lov til at være?! :lun: Super dejlige billeder!

 

http://www.hunde-forum.dk/members/rasmus81-albums-eddie2-picture8271-eddiedag2-4.html

 

Et godt tip vi lærte da vi fik Mio, var at gå ned i "hvalpehøjde" med kameraet når man tager nær-billeder - i takt med hunden vokser kan man så bevæge kameraret i øjenhøjde med hunden. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Rasmus81

Så fik jeg også mulighed for at tilføje lidt billeder til tråden, og ikke kun til mit fotoalbum.

 

Er bare lige et billede hvor man kan se hans ansigt ordentligt.

rasmus81-albums-eddie2-picture8284-eddiedag2-17.jpg

 

Her er et billede af en træt Eddie på hvad der åbenbart bliver yndlingspladsen :rolleyes:

rasmus81-albums-eddie2-picture8281-eddiedag2-14.jpg

 

En smule leg med reb udenfor...selvom rebbet ikke er det mest spændende stykke legetøj endnu.

rasmus81-albums-eddie2-picture8279-eddiedag2-12.jpg

 

Lidt mere hygge ude i haven

rasmus81-albums-eddie2-picture8277-eddiedag2-10.jpg

 

Til sidst et af de få billeder hvor han tæver den 8 år gamle labrador Siska :lol:

rasmus81-albums-eddie2-picture8285-eddiedag2-18.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så fik jeg også mulighed for at tilføje lidt billeder til tråden, og ikke kun til mit fotoalbum.

 

Er bare lige et billede hvor man kan se hans ansigt ordentligt.

 

Her er et billede af en træt Eddie på hvad der åbenbart bliver yndlingspladsen :rolleyes:

 

En smule leg med reb udenfor...selvom rebbet ikke er det mest spændende stykke legetøj endnu.

 

Lidt mere hygge ude i haven

 

Til sidst et af de få billeder hvor han tæver den 8 år gamle labrador Siska :lol:

 

Han er simpelthen for dejlig :lun: og endnu mere kær i levende live :hjerte:

 

Han er jo slet ikke så stor som han ser ud til på billederne :shock::lol:

 

men hvor er han sød :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Rasmus81
Han er simpelthen for dejlig :lun: og endnu mere kær i levende live :hjerte:

 

Han er jo slet ikke så stor som han ser ud til på billederne :shock::lol:

 

men hvor er han sød :lun:

 

Bare rolig han skal nok være vokset en del næste gang du ser ham, han nåede lige at tømme madskålen inden han kollapsede i sin kurv i går :-D

 

Det var rigtig hyggeligt, forhåbentlig kan Eddie deltage en smule mere næste gang, selvom han da kom i gang undervejs...så kan han nok også bedre forsvare sig hvis Smilla stadig er flabet.

 

Jeg tror han sov i 3-4 timer da vi kom hjem, men så var der også en masse krudt der skulle brændes af igen, det var ligefør jeg overvejede at tage ham ud på endnu en tur til hundeskoven :lol:

 

Men alt i alt gik det jo rigtig godt, så vi glæder os helt sikkert til næste gang, forhåbentlig kan Jette også komme med dér.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...