Hop til indhold

hej


Gæst bjørn
 Share

Recommended Posts

Gæst bjørn

:klovn:HEJ TIL JER ALLE HER PÅ DENNE HUNDE SIDE JEG HEDDER bJØRN JEG ER FRA DEN 24/2.2009 JEG ER EN GLAD OG GOD HUND SIGER MIN EJER JEG ER NEM OG LÆRERIG SIGER DE OGSÅ SÅ JEG ER MEGET STOLT AF MIG SELV.JEG SOVER 8,5 TIME OM NATTEN NU UDEN AT LAVE NOGET INDE MIN EJER ER HJÆMMEHJÆLPER MED 2 HJENMME BODENE BØRN PÅ 13 OG 16 ÅR SÅ JEG ER VAND TIL BØRN BÅDE STORE OG SMÅ DE HAR OGSÅ 2 KATTE OG EN MASSE FUGLE OG EN DAM MED FISK SÅ JEG HAR NOK AT SE PÅ KAN I TRO NÅ MIN EJER SIGER AT JEG SKAL SLUTTE NU kNUZ EN DEJLIG HUND :hjerte:

Redigeret af bjørn
er en lab/ amstaff
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tessa&Molly

Hej Bjørn :vinken:

 

Velkommen til :-D

 

Du lyder som en sød og dygtig hund.. Hvad for en slags er du?

Vi er schæfer/labrador-blandinger, så vi bliver nogen store nogen.. Vi kan lave en masse ballade og slippe godt fra det, når vi giver vores ejere vores allersødeste blik og blinker lidt med øjnene.. Kan du også det? :-)

 

Venlige vuf fra Tessa (14 mdr) og Molly (4 mdr) :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:klovn:HEJ TIL JER ALLE HER PÅ DENNE HUNDE SIDE JEG HEDDER bJØRN JEG ER FRA DEN 24/2.2009 JEG ER EN GLAD OG GOD HUND SIGER MIN EJER JEG ER NEM OG LÆRERIG SIGER DE OGSÅ SÅ JEG ER MEGET STOLT AF MIG SELV.JEG SOVER 8,5 TIME OM NATTEN NU UDEN AT LAVE NOGET INDE MIN EJER ER HJÆMMEHJÆLPER MED 2 HJENMME BODENE BØRN PÅ 13 OG 16 ÅR SÅ JEG ER VAND TIL BØRN BÅDE STORE OG SMÅ DE HAR OGSÅ 2 KATTE OG EN MASSE FUGLE OG EN DAM MED FISK SÅ JEG HAR NOK AT SE PÅ KAN I TRO NÅ MIN EJER SIGER AT JEG SKAL SLUTTE NU kNUZ EN DEJLIG HUND :hjerte:

 

Så er du jo bare en bette hvalp, Bjørn, -hvis du er født i februar. Du er sørme dygtig til at skrive. (du skal bare have lært at styre "Caps Lock"-knappen...:lol:)

 

Velkommen til Hundeforum. Her er hunde af alle størrelser og alle aldre, så du skal nok kunne finde nogen at skrive sammen med. Måske nogen du kan lege med også.

Du ser rigtig sød ud på billederne. Min Silke har nøjagtig den samme bamse som du har. Det er vist egentlig en kanin, er det ikke?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst bjørn
Hej Bjørn :vinken:

 

Velkommen til :-D

 

Du lyder som en sød og dygtig hund.. Hvad for en slags er du?

Vi er schæfer/labrador-blandinger, så vi bliver nogen store nogen.. Vi kan lave en masse ballade og slippe godt fra det, når vi giver vores ejere vores allersødeste blik og blinker lidt med øjnene.. Kan du også det? :-)

 

Venlige vuf fra Tessa (14 mdr) og Molly (4 mdr) :mrgreen:

jeg er en lab/amstaff:klap2:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst c-schneiders

Hej Bjørn

 

Velkommen til forummet. Jeg kunne ikke undgå at se at i også har fugle. Hvad er dog det for fugle.

Jeg har selv 2 Amazone papegøjer (blåpandet og gulkindet) og lidt dværgpapegøjer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...