Hop til indhold

9 uger og sælges


Gæst Any
 Share

Recommended Posts

det er ikke seriøst vel? nupper hun en "haps" hvergang hunden skal have en haps???:roll:

 

Godt du har modet til at spørge :mrgreen:

 

Jeg sad i går - skal jeg spørge - skal jeg ikke? Hvis jeg nu var den eneste der ikke fattede, at det var en joke :lol:

 

Så nu spørger jeg sammen med Guanomo - det er en joke, ikk'?

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt du har modet til at spørge :mrgreen:

 

Jeg sad i går - skal jeg spørge - skal jeg ikke? Hvis jeg nu var den eneste der ikke fattede, at det var en joke :lol:

 

Så nu spørger jeg sammen med Guanomo - det er en joke, ikk'?

 

Nix, det er ikke en joke :cry: Det hedder vist symbolspisning eller noget i den retning, hun vil vise hunden at hun er fører ved at spise først :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nix, det er ikke en joke :cry: Det hedder vist symbolspisning eller noget i den retning, hun vil vise hunden at hun er fører ved at spise først :roll:

 

Det er da bare løgn! :shock:

 

I en træningssituation?! :shock:

 

Puha, glad for at jeg IKKE er hende :roll:

 

Siiiiit - nææææh, hvor er du dyy'tiii' *knas knas* Værsgo' Fido!

 

Dææk - uuh, jamen du er så klog! *knas knas* Værsgo'!

 

Som om den vilde og mætte "alfa"-ulv vil gå hen foran en anden ulv og tage en luns/bær whatever de nu spiser, inden den anden får noget :roll:

 

Hun er da lidt for dum på det punkt, ja, undskyld mig :roll:

 

Og undskyld alle mine rulle-smileyer :mrgreen: Men det er da bare lidt meget langt ude ! :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da bare løgn! :shock:

 

I en træningssituation?! :shock:

 

Puha, glad for at jeg IKKE er hende :roll:

 

Siiiiit - nææææh, hvor er du dyy'tiii' *knas knas* Værsgo' Fido!

 

Dææk - uuh, jamen du er så klog! *knas knas* Værsgo'!

 

Som om den vilde og mætte "alfa"-ulv vil gå hen foran en anden ulv og tage en luns/bær whatever de nu spiser, inden den anden får noget :roll:

 

Hun er da lidt for dum på det punkt, ja, undskyld mig :roll:

 

Og undskyld alle mine rulle-smileyer :mrgreen: Men det er da bare lidt meget langt ude ! :shock:

 

Jeg er nu ikke sikker på om det skal bruges i træningssituationer :confused: Det kan jeg ikke huske, men når Fido skal have mad, så spiser hun først...

 

Der er mange af hendes ideer der er langt ude i skoven :roll: Så fyr du bare løs med dine rullesmileys, de er som skabt til Fennell-diskusioner :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er nu ikke sikker på om det skal bruges i træningssituationer :confused: Det kan jeg ikke huske, men når Fido skal have mad, så spiser hun først...

 

Der er mange af hendes ideer der er langt ude i skoven :roll: Så fyr du bare løs med dine rullesmileys, de er som skabt til Fennell-diskusioner :mrgreen:

 

Hehe, ok, mit spørgsmål gik til træningssituationer :mrgreen: Det er knagenmig langt ude det der med spis-før-hunden-halløj, honestly :???: Det gi'r bare overhovedet iiingen mening i mine ører :lol:

 

Så yes, Fennel = :roll:

 

Sagde én, der ikke har læst hendes bøger endnu.. Må jeg gøre om et år, bare så jeg forhåbentligt kan fyre endnu flere af :mrgreen:

 

Er denne her tråd ikke kommet meget langt væk fra startemne? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst kiwimor

jeg er faktisk ret chokeret over hvor mange uovervejede køb der finder sted på nettet. På dba er der så mange hunde (især taskehund) der bliver solgt tilbage igen.

tror ikke folk ved hvad de går ind til, de er jo søde søde som små.

men når man så kommer hjem og hjemmet er overpisset, toilet papiret er revet i tusinde stykker og der står lille hunni og kigger sødt på en, så kan man godt tænke sit!

 

Men jeg forstår bare ikke folk vil skille sig af med dem af den grund, jeg elsker min hund selvom den kan være pisse irreterende og krævende nogle gange, og jeg ville aldrig skille mig af med den.

og hvis det betyder jeg skal lede langt efter en lejlighed hvor man må have hund so be it!!!

 

hvad syntes i??

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...