Hop til indhold

Min tæve skal have hvalpe - jeg har brug for hjælp


Gæst Reaper
 Share

Recommended Posts

Gæst Reaper

Nu håber jeg altså ikke I snart bliver irriteret over alle de indlæg. :neutral:

 

Da vi købte Louis fik vi sundhedsbog med - som jo er rigtig god.

Da vi købte Donna fik vi intet med - betyder det hun nok slet ikke har været til dyrlæge før vi købte hende??

 

- Vi vil gerne have sundhedsbøger på hvalpene som følger med i de nye hjem, hvad koster en sundhedsbog, og får de automatisk det når de kommer til dyrlægen, og hvornår kan man få en sundhedsbog (Hvalpens alder) .

 

Jeg beklager alle mine spørgsmål.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 109
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Frigg120209

Jeg mener, du automatisk for sundhedsbogen med når hvalpene skal ind og have deres første stik, og deres chipmærkning. Så det hører under den betaling du giver for chippen og undersøgelsen.

 

Det fik mine forældre i hvert fald med deres kuld.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Reaper

Lige en opdatering fra Donna og hvalpene.

 

Det går rigtig godt, hun bare passer de små rigtig, rigtig flot. Så det er super dejligt.

 

I får lige et par billeder.

 

DSC_0162.JPG-for-web-NORMAL.jpg

Lille fine Gizmo

 

DSC_0140.JPG-for-web-NORMAL.jpg

Luffe

 

DSC_0119.JPG-for-web-NORMAL.jpg

Intet navn endnu.

 

DSC_0126.JPG-for-web-NORMAL.jpg

Intet navn endnu.

 

DSC_0105.JPG-for-web-NORMAL.jpg

Møffe - hans navn kommer af at når han er sulten skal han nok få møffet sig frem til det bedste mælk. :mrgreen:

 

DSC_0128.JPG-for-web-NORMAL.jpg

Lucas :)

 

Det sidste billeder er af farmand og Oldefar (Fars morfar) . Som vi havde besøg af. Rigtig hyggeligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Reaper

Jeg vil da lige fortælle lidt om hvordan det går med de små.

Alle de små tager fint på - og de har lige fået deres første ormekur - jeg tror ikke det smager så godt, for så får nogen flip når det er blevet spist. :ae:

 

De har alle sammen fået øjne, og de er bare så kære.

Vi beholder selv en hvalp - min svigermor skal have en hvalp, og så var her en rigtig sød familie igår og vælge en lille hvalp.

 

Så 3 af hvalpene er afsat ihvertfald.

 

Nu til lidt billeder :blink:

 

DSC_0073.JPG-for-web-NORMAL.jpg

Lille Gizmo - den først fødte - og ham som fik øjne 1 dag før de andre.

 

DSC_0144.JPG-for-web-NORMAL.jpg

Lille Luffe - som Svigermor selv vil beholde.

Lille Luffe har jeg navngivet - efter hans Oldefar, som var den første Cavalier King charles jeg så IRL - og han gik bare lige ind i hjertet.

 

DSC_0168.JPG-for-web-NORMAL.jpg

Lille Mickey - som vi nok ender med at beholde.

 

DSC_0194.JPG-for-web-NORMAL.jpg

Lille "Intet navn" som er en Kopi af sin mor. Ham er jeg også ret varm på - så vi må se hvilken det ender med der bliver her.

 

DSC_0229.JPG-for-web-NORMAL.jpg

Møffe - den størrste i kuldet, og nok skal sørge for at møffe sig igennem sine søskende når HAN er sulten. :mrgreen:

 

DSC_0249.JPG-for-web-NORMAL.jpg

Rollo - Som er reserveret :mums:

 

:vinken::vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Så er jeg back! :)

 

TUSIND tak for hjælpen igennem her.

Hvalpene er idag 8 uger gamle - det er gået ALT for hurtigt!

 

Desværre mistede vi lille Gizmo - 6 uger gammel. Han blev aflivet ved dyrelægen efter at have en medfødt hjertefejl - (Før alle farer op, så har det intet med forældrene at gøre - det kunne ligeså godt være sket for en anden race) . Og han var født med vand i hjernen.

 

Det tog hårdt på os alle 5, og den søndag blev store tudedag.

 

De 5 andre hvalpe er alle super skønne og er alle reserverede til nogen rigtig, rigtig søde familier!

 

De skal lidt rundt omkring i hele Danmark - og jeg glæder mig til at følge dem fremover.

 

De har kørt bil, været i bad , været i kontakt med børn (dagligt) - ældre mennesker, mennesker med skæg, mennesker med briller osv. osv.

 

De har haft besøg af andre hunde, og ja.. jeg kunne blive ved :)

 

På torsdag skal de til dyrlægen for at blive chippet, vaccineret og sundhedsundersøgt , og på fredag rejser de 3 af dem. DET bliver hårdt, men mest fordi det bliver så tomt - for jeg VED de får det så super, super godt! - jeg er 100% tryg ved at sende dem hjemmefra og det gør det faktisk "let" :) .

 

Endnu engang, tusind tak for hjælpe alle sammen - det har virkelig været en kæmpe hjælp.

Og også et kæmpe tak til Janni som har besvaret spørgsmål og hjulpet mig godt på vej!

 

 

:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...