Hop til indhold

temperatur


Gæst chi
 Share

Recommended Posts

Hejsa

 

Når der er tale om temperaturfald/stigning hos en drægtig tæve, over hvor længe foregår det som regel?

 

Min tæves temperatur er faldet 2 grader over 2 dage, er det normalt?

 

På forhånd tak:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det samme her... Men nu er den steget til 37 igen, så ved virkelig ikke om der er ved at ske noget, eller om mit termometer måske bare er upræcis.

 

Men tror nu at jeg vover mig ud og handler, -lynhurtigt:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu bliver jeg helt nervøs... Problemet er at vi forventer hendes fødsel fra nu af til på søndag. Alle fortæller mig at jeg skal regne efter sidste parringsdag, dvs termin søndag ca.

 

Jeg opsummerer lige temperatur forløbet:

 

lørdag 38,8

søndag 37,8

mandag morgen 36,8

tirsdag 37,4

 

Dvs at hun SKAL nedkomme inden i morgen tidlig, hvis det skal gå efter bogen?

 

Hun har i går og i dag gravet et par gange i hundekurven, hvilket er det eneste. -Jo og så har der været lidt udflåd, hvad der ville svare til en dråbe eller to af gennemsigtigt slim.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa

 

Det endte godt, lille-pigen fik 4 hvalpe i nat:lol:

 

Det var godt nok spændende, og det gik super godt. Nu skal vi bare tjekkes senere, og håber at alt er som det skal være.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa

 

Det endte godt, lille-pigen fik 4 hvalpe i nat:lol:

 

Det var godt nok spændende, og det gik super godt. Nu skal vi bare tjekkes senere, og håber at alt er som det skal være.

 

TILLYKKE!! Flot klaret af lille-pigen!! :klap2: :klovn: :klap2:

 

God fornøjelse med den følgende hvalpe-tid! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
Hejsa

 

Det endte godt, lille-pigen fik 4 hvalpe i nat:lol:

 

Det var godt nok spændende, og det gik super godt. Nu skal vi bare tjekkes senere, og håber at alt er som det skal være.

 

tillykke med de små! vi vil se billeder! :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu bliver jeg helt nervøs... Problemet er at vi forventer hendes fødsel fra nu af til på søndag. Alle fortæller mig at jeg skal regne efter sidste parringsdag, dvs termin søndag ca.

 

Jeg opsummerer lige temperatur forløbet:

 

lørdag 38,8

søndag 37,8

mandag morgen 36,8

tirsdag 37,4

 

Dvs at hun SKAL nedkomme inden i morgen tidlig, hvis det skal gå efter bogen?

 

Hun har i går og i dag gravet et par gange i hundekurven, hvilket er det eneste. -Jo og så har der været lidt udflåd, hvad der ville svare til en dråbe eller to af gennemsigtigt slim.

 

HÅRH!!! DET var vel nok efter bogen!

Sikke en dygtig lille pige!

a122.gifTILLYKKE!! med den dygtige lille mor, og med de fire babyer..:sut::sut::sut::sut:

 

---Du bliver nødt til at skynde dig at skrive nogle flere indlæg, så du også får mulighed for at vise os billeder...

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak alle sammen... Mor her kunne mærke en hård klump i formiddags, men efter masser af stress og en udmattende tur på hospitalet, viste det sig at være mad:oops: -Alt for meget dog, hun havde simpelthen forædt sig, men hellere det end end ekstra hvalp:-)

 

Og til mors forbavselse, BED hun dyrlægen:oops: Havde jeg aldrig i min vildeste fantasi forestillet mig at hun kunne finde på....

 

Så må jeg lige se om jeg kan finde ud af det med billeder:blink:

 

3 af dem vejede 135g og en 130g. Er der nogle som har en mening om det? (Meget stort/meget lille el. lignende)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jow! Lidt store ER de da...

 

I den anden tråd, med den tragiske udgang, blev der nævnt, at en chi-hvalp ved fødslen skulle veje MINDST 80g. Den længstlevende af hvalpene i det kuld vejede 60g.

 

I tråden bliver osse nævnt, at en cairnterrier-hvalp vejer ca. 135g ved fødslen.......:mrgreen:

 

Er du SIKKER på, at far er en chi?:lol::lol:

 

Det ser helt naturstridigt ud, at alle de store hvalpe lige er kommet ud af din lille hunds mavse..

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ser helt naturstridigt ud, at alle de store hvalpe lige er kommet ud af din lille hunds mavse..

 

Ja er du gal da!! :shock: Jeg får næsten helt ondt i mit underliv af det! :blink:

 

Men det er godt at de er store og stærke, så længe det ik var til skade for mommy, der jo ser ud til at have det fint med sit kærlige "uha en omgang"-look! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
Mange tak alle sammen... Mor her kunne mærke en hård klump i formiddags, men efter masser af stress og en udmattende tur på hospitalet, viste det sig at være mad:oops: -Alt for meget dog, hun havde simpelthen forædt sig, men hellere det end end ekstra hvalp:-)

 

Og til mors forbavselse, BED hun dyrlægen:oops: Havde jeg aldrig i min vildeste fantasi forestillet mig at hun kunne finde på....

 

Så må jeg lige se om jeg kan finde ud af det med billeder:blink:

 

3 af dem vejede 135g og en 130g. Er der nogle som har en mening om det? (Meget stort/meget lille el. lignende)

 

Det er nogle fine store hvalpe... de ligger gerne mellem 80-110g.. så mor har spist godt.. ;) tillykke endnu engang.. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...