Gæst jeanett25 Skrevet Juni 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2009 Hoooold da op tiden går aaaalt for stærkt! Bette Emil er jo pludselig ikke så bette mere, snarere på størrelse med en lille lab.... Han vejer pt 24 kg og er ca. 52 cm (hvis jeg har målt korrekt) Hans personlighed træder allerede meget frem under alt hvalpepelsen Det er dog mere ned i petiteserne Ellers kan jeg fortælle at; Trækkeleg er hans favorit leg (Og her taler vi stille og rolig trækkeleg - bare lige så der ikke er nogle der misforstår ) Bamser er hans favorit legeTØJ Griseører er hans favoritSLIK ....Men franskbrød og tun er også til at blive helt pjattet over Skove med bladbund fyldt med grene er favorit-GDflippe-sted Og der er absolut INTET der kan hyle ham ud af hans rolige sind - hverken fyrværkeri, skud, meget larm, hylen, musik, gæster, bål, pigegarden i fuld sving, fodboldkampe, osv osv osv.... Det går godt med lydighedstræning. Han reagerer super på indkald og jeg er meget tryg ved at have ham løs. Det er nu kun hvis der er andre hunde han ikke reagerer særlig godt - Det håber jeg på vi kan øve lidt når vi skal starte til træning. Nå men nok om det...Her kommer lige lidt billeder zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zz zz z Haaalløj, er du nu der igen.. Hva så fesser...Tar lige en slapper ikk! Se mig, se mig se mig...heeeeyyy se mig Du tar IKKE min bold! taaark... Du har glemt rynkecremen mor.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 23, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2009 Hæhæ, hvor er han da bare for dejlig :hjerte: Og det går da bare super, kan jeg høre Og for dævlen sådan nogle hvapser vokser hurtigt... Hvor hurtigt vokser han egentlig? Hvor meget tager han ca. på om ugen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2009 Hvor er han bare dejlig, skønne billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Juni 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2009 Super gode billeder, især det sidste kan man da ikke blive andet end i godt humør af. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2009 Jeg er sikker på at der må være sket en fejl - den hvalp skulle have været hjemme hos mig! Tillykke med de 14 uger lille :hjerte:Emil:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2009 Han vejer pt 24 kg og er ca. 52 cm (hvis jeg har målt korrekt) Du har målt fra skulder til gulv? (for det var sq da en kææmpe krop, hunden er jo kun 3½ måned ) Hva så fesser...Tar lige en slapper ikk! Du har glemt rynkecremen mor.... Du skal bare ønske og be til at vi aldrig mødes, for så stjæler jeg ham, ja jeg gør så Aslan er jo en god lege onkel, så bare rolig, Emil ville få det godt :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigg120209 Besvaret Juni 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2009 Huha, det vist mest sikker Frigg, ikke ser den lækre steg Han er godt nok sød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst jeanett25 Besvaret Juni 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2009 Hæhæ, hvor er han da bare for dejlig :hjerte: Og det går da bare super, kan jeg høre Og for dævlen sådan nogle hvapser vokser hurtigt... Hvor hurtigt vokser han egentlig? Hvor meget tager han ca. på om ugen? Ja, det går virkelig super med ham! Han er sandelig nem og ukompliceret. Det er rigtig dejligt. Han tager ca. 2 kg på pr. uge! Tak for din søde kommentar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2009 Han tager ca. 2 kg på pr. uge! Imellem 1-2kg om ugen i hvalpe stadiet er meget normalt for RIGTIGE HUNDE :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst jeanett25 Besvaret Juni 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2009 Du har målt fra skulder til gulv?(for det var sq da en kææmpe krop, hunden er jo kun 3½ måned ) Du skal bare ønske og be til at vi aldrig mødes, for så stjæler jeg ham, ja jeg gør så Aslan er jo en god lege onkel, så bare rolig, Emil ville få det godt :blink: Nej jeg er ikke sikker på jeg har målt helt rigtigt... Har måske målt for højt oppe på skulderen. Hvor skal jeg præcist måle fra??? Ja, ved egentlig godt det er normalt, men synes bare det lyder lidt vildt når man siger det.... Efter jeg har set billeder af Freya og Aslan vil vi faktisk rigtig gerne møde Aslan.....Jeg må jo bare have en GPS i ham så han ved hvor han hører hjemme :mrgreen: (I tilfælde af han forsvandt :engel:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigg120209 Besvaret Juni 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2009 Imellem 1-2kg om ugen i hvalpe stadiet er meget normalt for RIGTIGE HUNDE :blink: HOV HOV HOV...Frigg er også en rigtig hund Selvom hun kun har taget knap 200 g. på hver uge! I har lige en 0, for meget med! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst jeanett25 Besvaret Juni 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2009 Hovs må lige sige jeg taler om vægten i sætning 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sine Besvaret Juni 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2009 Imellem 1-2kg om ugen i hvalpe stadiet er meget normalt for RIGTIGE HUNDE :blink: :mrgreen:Nemlig!! Og TILLYKKE med Emil, tiden iler afsted når man har sådan en lille gut!!:klap2: Jeg kan slet ikke fatte Freya blev ½ år i søndags, synes lige hun var min lille hvalp, ny er hun en stor pige:-D:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2009 ny er hun en stor pige:-D:-D En stor FLOT og SØD pige :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret Juni 28, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2009 Dejlige billeder af den "lille" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts