Hop til indhold

HJÆLP


Gæst tutten21
 Share

Recommended Posts

Gæst tutten21

HEJ ALLE.

 

SAGEN ER DEN AT JEG HAR TO CHIHUAHUA´ER, EN HAN OG EN HUN, OG DE HAR PARRET SIG I SØNDAGS(JUBII) OG TÆVEN HAR DEREFTER PARRET 2 GANGE MED NABOENS HUND(PIS!) SKER DER NOGET VED DET?? HJÆLP.

Link til indlæg
Del på andre sites

HEJ ALLE.

 

SAGEN ER DEN AT JEG HAR TO CHIHUAHUA´ER, EN HAN OG EN HUN, OG DE HAR PARRET SIG I SØNDAGS(JUBII) OG TÆVEN HAR DEREFTER PARRET 2 GANGE MED NABOENS HUND(PIS!) SKER DER NOGET VED DET?? HJÆLP.

 

Der sker vel ikke andet ved det, end at du evt får blandingshvalpe i huset, men det vil tiden jo vise.

 

Jeg behøves nok ikke at minde dig om, at du skulle tage og se lidt bedre efter din hund for fremtiden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst CilleSofie

Ja, det er korrekt hvad Umulia siger. Et kuld kan sagtens have flere fædre, og sågar "laves" over flere dage. Altså sådan så hun f.eks. bliver gravid med 2 hvalpe efter første befrugtning, og 1 hvalp dagen efter ved en ny befrugtning.

 

Selvom det overhovedet ikke har noget med sagen at gøre, bare af ren nysgerrighed, hvad er den anden race den har parret sig med??

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst tutten21

Den anden race hun har parret sig med er og en chi.... bare en korthåret, det er jeg lidt ked af. kan bedst lide de langhåret, man hva.. de bliver sikkert skønne alligevel :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...