Hop til indhold

11 uger i dag


Gæst meta
 Share

Recommended Posts

Så er Lucca 11 uger gammel i dag:klap2: Og for pokker, hvor er den skøn, god og sjov.

Kan nu kommandoerne sit og bliv. Den apporterer rigtig godt og kommer glad tilbage med apporten. Distancen er relativ kort p.t., men udvides langsomt. Skal også snart ud i højt græs og prøve.

Renlig er den også blevet - også om natten. Har ikke haft uheld inde i mindst 10 dage. I nat sov den 8½ time før jeg stod op og tog den med ud!

Den har ikke været i vandet endnu, men vi tager den dagligt med en tur til stranden, så jeg tror snart det lykkes.

Den har ikke noget i mod at køre i bil og bliver ikke køresyg, hvilket er meget vigtigt for os.

 

Er bare så glad og stolt :-P

meta-albums-lucca-picture7903-hvad-var-det-en-lyd.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Den går også kun fordi den ved, der venter en godbid, når jeg har fået apporten :blink:

Når vi spiller bold eller leger med pind, sker det ofte, at den ikke kommer retur til mig. Men der venter heller ingen godbid ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er en tæve :-)

Er heller ikke inde i italiensk, men har bare valgt navnet fordi det er sødt. Så kan den også kaldes Lucca Toni, når vi spiller bold og Lucky Lucca når den slipper fra at sluge en oksehale :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den går også kun fordi den ved, der venter en godbid, når jeg har fået apporten :blink:

Når vi spiller bold eller leger med pind, sker det ofte, at den ikke kommer retur til mig. Men der venter heller ingen godbid ;-)

 

Det kan være at jeg skulle prøve lidt mere med godbidder, mine hunde stikker bare af med legetøjet og forventer at jeg spæner efter dem :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst NinaLab
Så er Lucca 11 uger gammel i dag:klap2: Og for pokker, hvor er den skøn, god og sjov.

Kan nu kommandoerne sit og bliv. Den apporterer rigtig godt og kommer glad tilbage med apporten. Distancen er relativ kort p.t., men udvides langsomt. Skal også snart ud i højt græs og prøve.

Renlig er den også blevet - også om natten. Har ikke haft uheld inde i mindst 10 dage. I nat sov den 8½ time før jeg stod op og tog den med ud!

Den har ikke været i vandet endnu, men vi tager den dagligt med en tur til stranden, så jeg tror snart det lykkes.

Den har ikke noget i mod at køre i bil og bliver ikke køresyg, hvilket er meget vigtigt for os.

 

Er bare så glad og stolt :-P

meta-albums-lucca-picture7903-hvad-var-det-en-lyd.jpg

 

Nejj hvor flot, har I haft hund før?

 

Dejligt billede :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst n1nna
Det kan være at jeg skulle prøve lidt mere med godbidder, mine hunde stikker bare af med legetøjet og forventer at jeg spæner efter dem :blink:

 

:lol: :lol: :lol:

 

I starten kom Mio også stolt med alt hvad vi kastede, men nu vurderer han først, om belønningen for at aflevere, er det værd! :roll:

Og hvis man kan få mor eller far til at lege fange-leg, så er det helt sikkert sjovest! :lol:

 

Han kommer som regel, når vi beder ham hente noget, men han har jo selektiv hørelse, så det hænder han "ikke hører det". :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst n1nna

Er bare så glad og stolt :-P

 

Kender godt følelsen du beskriver, stort tillykke med hende! :vinken:

 

Det lyder somom Lucca har et rigtig dejligt hundeliv hos jer. :5up:

 

God træning med vandet, det er jo perfekt her i varmen! :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nejj hvor flot, har I haft hund før?

 

Dejligt billede :mrgreen:

Ja, jeg måtte desværre aflive min første egen hund sidste sommer. Det var også en labrador, som blev 14 år. Der var ikke tid til at anskaffe en ny hvalp igen før i år, så ventetiden har været lang :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...