Hop til indhold

2 gode film med Cesar Millan

Lonny
 Share

Recommended Posts

Gider slet ikke se dem, men jeg kan da lige benytte mig af lejligheden til at brokke mig over et andet forum, jeg kommer på, hvor der er rigtig mange Milan-fans.

I går var der en der skrev at hun havde fået det råd af sin træner, at når hvalpen bed, så skulle den tvinges ned på ryggen at ligge, og holdes fast om halsen. Hun måtte ikke slippe igen før den holdt op med at gøre modstand.

Jeg skrev så at jeg syntes det var ret brutalt, og at der var bedre måder. Anbefalede også et par bøger.

Nu bliver "min" metode så kaldt "the tree-hugger approach to dog training" :evil::roll: Nogle personer flytter sig desværre ikke før de skal bæres ud i en kiste...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gider slet ikke se dem, men jeg kan da lige benytte mig af lejligheden til at brokke mig over et andet forum, jeg kommer på, hvor der er rigtig mange Milan-fans.

I går var der en der skrev at hun havde fået det råd af sin træner, at når hvalpen bed, så skulle den tvinges ned på ryggen at ligge, og holdes fast om halsen. Hun måtte ikke slippe igen før den holdt op med at gøre modstand.

Jeg skrev så at jeg syntes det var ret brutalt, og at der var bedre måder. Anbefalede også et par bøger.

Nu bliver "min" metode så kaldt "the tree-hugger approach to dog training" :evil::roll: Nogle personer flytter sig desværre ikke før de skal bæres ud i en kiste...

Du burde nu altså næsten se dem, jeg tror at de vil falde i din smag :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øh ja... Skide være med hunden, den havde bare el-halsbånd på :roll:

Eller kvinden som måtte sys med mere end 100 sting...

Jeg syntes det var synd for alle parter (Cesar undtaget) og jeg håber, som sagt, at de sagsøger ham for alt hvad han ejer og har, og at han går fallit!

Link til indlæg
Del på andre sites

hvad faen mener du med det? jeg kører uden lyd på min pc så kan sgu ikke høre hvad de fumler med, kun se en masse billeder...

Det er jo lidt svært for mig at vide... ;-)

Syntes bare det var en mærkelig bemærkning, set i forhold til at katten stort set var den eneste der ikke led overlast i situationen.

Link til indlæg
Del på andre sites