Lonny Skrevet Juni 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Se dem og bliv klogere: http://www.canis.dk/gensider.php?gid=117 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2009 Gider slet ikke se dem, men jeg kan da lige benytte mig af lejligheden til at brokke mig over et andet forum, jeg kommer på, hvor der er rigtig mange Milan-fans. I går var der en der skrev at hun havde fået det råd af sin træner, at når hvalpen bed, så skulle den tvinges ned på ryggen at ligge, og holdes fast om halsen. Hun måtte ikke slippe igen før den holdt op med at gøre modstand. Jeg skrev så at jeg syntes det var ret brutalt, og at der var bedre måder. Anbefalede også et par bøger. Nu bliver "min" metode så kaldt "the tree-hugger approach to dog training" Nogle personer flytter sig desværre ikke før de skal bæres ud i en kiste... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret Juni 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2009 Shit den kat bliver aldrig normal igen:shock: stakkels lille mis:megaked: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2009 Gider slet ikke se dem, men jeg kan da lige benytte mig af lejligheden til at brokke mig over et andet forum, jeg kommer på, hvor der er rigtig mange Milan-fans.I går var der en der skrev at hun havde fået det råd af sin træner, at når hvalpen bed, så skulle den tvinges ned på ryggen at ligge, og holdes fast om halsen. Hun måtte ikke slippe igen før den holdt op med at gøre modstand. Jeg skrev så at jeg syntes det var ret brutalt, og at der var bedre måder. Anbefalede også et par bøger. Nu bliver "min" metode så kaldt "the tree-hugger approach to dog training" Nogle personer flytter sig desværre ikke før de skal bæres ud i en kiste... Du burde nu altså næsten se dem, jeg tror at de vil falde i din smag :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2009 OK, jeg så dem alligevel - ikke lige hvad jeg havde regnet med. "This is some really stupid shit" :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2009 Shit den kat bliver aldrig normal igen:shock: stakkels lille mis:megaked: Ja, manden er totalt idiot, og man må håbe at hun sagsøger ham for alt hvad han ejer og har! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2009 OK, jeg så dem alligevel - ikke lige hvad jeg havde regnet med. "This is some really stupid shit" :lol: Jeg tænkte nok de ville falde i din smag :blink: ps. Hvordan kunne du tro at jeg nogensinde seriøst ville anbefale noget med ham :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2009 ps. Hvordan kunne du tro at jeg nogensinde seriøst ville anbefale noget med ham :blink: Det troede jeg heller ikke du gjorde. Jeg troede det var de to film, de havde liggende sidst, hvor han bruger el-halsbånd og andet "klogt". Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2009 Shit den kat bliver aldrig normal igen:shock: stakkels lille mis:megaked: Øh ja... Skide være med hunden, den havde bare el-halsbånd på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret Juni 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2009 Det troede jeg heller ikke du gjorde. Jeg troede det var de to film, de havde liggende sidst, hvor han bruger el-halsbånd og andet "klogt". Ihh, min mave vender sig bare at læse det:???: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2009 Øh ja... Skide være med hunden, den havde bare el-halsbånd på Eller kvinden som måtte sys med mere end 100 sting... Jeg syntes det var synd for alle parter (Cesar undtaget) og jeg håber, som sagt, at de sagsøger ham for alt hvad han ejer og har, og at han går fallit! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret Juni 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2009 Øh ja... Skide være med hunden, den havde bare el-halsbånd på hvad faen mener du med det? jeg kører uden lyd på min pc så kan sgu ikke høre hvad de fumler med, kun se en masse billeder... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2009 hvad faen mener du med det? jeg kører uden lyd på min pc så kan sgu ikke høre hvad de fumler med, kun se en masse billeder... Det er jo lidt svært for mig at vide... Syntes bare det var en mærkelig bemærkning, set i forhold til at katten stort set var den eneste der ikke led overlast i situationen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret Juni 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2009 Det er jo lidt svært for mig at vide... Syntes bare det var en mærkelig bemærkning, set i forhold til at katten stort set var den eneste der ikke led overlast i situationen. Nå nej dumme mig, katten havde det jo som blommen i et æg under hele forløbet... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts