Hop til indhold

Juli-billeder 2009


Amocca
 Share

Recommended Posts

Gæst jeanett25
Ha ha, Emil er på siddetur, ikke gåtur. :mrgreen: Han er en flot dreng. :hjerte:

 

Mange tak!

 

Hahaha, ja det har du fuldstændig ret i! - Det er godt han har en smækker krop i forvejen - det er ikke mange mennesker der kan slippe afsted med at være lige så doven som Emil! :mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 310
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst kasper-9400
Eeej mange tak - synes også han er en meget smuk GD :-D

 

Jaa der er sku noget masse over de store hunde! Men nogle gange ville jeg da ønske jeg bare kunne pakke ham ned i lommen og tage ham med i biffen! :mrgreen:....Meeen den går ikke og kiloprisen på slik til Emil bliver aaalt for dyr! :lol:

 

han er ikke bare smuk han er gude smuk:engel:

 

kan du da også vis du har en stor lomme:lol:

 

pas nu på Emil ikke bliver for tyg.:-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
han er ikke bare smuk han er gude smuk:engel:

 

kan du da også vis du har en stor lomme:lol:

 

pas nu på Emil ikke bliver for tyg.:-P

 

Haha, ja så ville hans nu "siddetur" hurtigt blive til en rigtig "gåtur" - altså hvis han bliver tyk :mrgreen:

 

Det er derfor han ikke kommer med i biffen :mrgreen:

 

Han bliver hjemme og får en helsekiks! :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst kasper-9400
Haha, ja så ville hans nu "siddetur" hurtigt blive til en rigtig "gåtur" - altså hvis han bliver tyk :mrgreen:

 

Det er derfor han ikke kommer med i biffen :mrgreen:

 

Han bliver hjemme og får en helsekiks! :engel:

 

tror nu aldrig han bliver tyg:-P

 

skal altså snart nusse din lille vaps:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: :lol: Haha.. kender følelsen!

 

..vil osse nusse med Aslan og Emil.. Hvornår kommer Aslan til Århus?! :mrgreen:

 

Mio plejer nu, at være god til at komme hen og hilse på andre, men bestemt ikke på mig, når der er andre hunde i nærheden! :roll: :blink:

 

Aslan kommer d. 14 - og for min skyld er du mere end velkommen...men ved selvfølgelig ikke om Dorte ønsker særeje på daten :mrgreen:, i så fald kan vi sagtens mødes en anden dag. Bare ikke så tit jeg kommer til solbjerg hundeskov.

 

 

 

Kom blot, kom blot.

 

Uh jeg glæder mig allerede til at stå og være trist over alt den nusserhed og slet ikke kunne udnytte den :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aslan kommer d. 14 - og for min skyld er du mere end velkommen...men ved selvfølgelig ikke om Dorte ønsker særeje på daten :mrgreen:, i så fald kan vi sagtens mødes en anden dag. Bare ikke så tit jeg kommer til solbjerg hundeskov.

 

Oops, havde helt overset dit indlæg.. :oops: Så godt Aslans Mor kunne gøre mig opmærksom på det! :blink:

 

Håber bare det kan blive omkring kl 15-16, for vi skal til træning kl 17.. :(

 

Men ja, ellers gerne en anden dag, vi kører gerne lidt for at møde Emil :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Oops, havde helt overset dit indlæg.. :oops: Så godt Aslans Mor kunne gøre mig opmærksom på det! :blink:

 

Håber bare det kan blive omkring kl 15-16, for vi skal til træning kl 17.. :(

 

Men ja, ellers gerne en anden dag, vi kører gerne lidt for at møde Emil :mrgreen:

 

 

Vi får begge først fri kl 12, og inden vi kommer hjem, får pakket, gået lidt med hunden, fået noget frokorst osv, er den omrking 14-15 stykker.

 

 

Men vi skal jo måske et smut forbi selv samme hundeskov på hjemturen lørdag eller søndag :mrgreen::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi får begge først fri kl 12, og inden vi kommer hjem, får pakket, gået lidt med hunden, fået noget frokorst osv, er den omrking 14-15 stykker.

 

:megaked: Men ja, kender det godt.. vi var lidt langsomme om at komme ud af døren før, og det er bestemt ikke blevet bedre efter vi har fået Mio! :roll: :blink:

 

Men vi skal jo måske et smut forbi selv samme hundeskov på hjemturen lørdag eller søndag :mrgreen::blink:

 

Vi er friske! :mrgreen:

 

Hvis det ikke lige bliver kl 10-13 lørdag, for der er det første træning hos Lone Greva i denne sæson, og det vil jeg helst ikke gå glip af! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...