Hop til indhold

Juli-billeder 2009


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 310
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst freya3010

Rigtig gode billeder... :blink:

 

Jeg har desværre ikke fået taget nogle billeder af Freya i denne måned endnu.. men hun er også begyndt at ligne en ged:lol::lol::lol: (LÆS: taber alt underulden)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Hellere ligne en, end lugte som en :5up:

 

Ja det er FULDSTÆNDIG rigtig!!!!... Meeeeeen det kommer hun heller ikke til, for hun kommer i bad hver 7-14dag for at smide underulden hurtigere... Jeg er nu sikker på at Freya er glad for at hun har valgt at begynde sin bikinisæson nu når der er blevet sol over DK!!!!:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
En rigtig sød pige tilbød at tage nogle billeder af Luna imens hun poserede for kameraet, og det blev rigtig gode (hvis jeg selv skal sige det :blink:)

 

3678477163_1e3f26aa90.jpg

 

3678470149_19e21a93c0.jpg

 

 

Rigtig gode billeder:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det går stærkt :-D

 

Jeg har haft hende i 2 måneder og i løbet af den tid har hun vokset sig 3 gange så stor som da jeg fik hende :shock:

 

Det er ikke bare størrelsen, hun ser også meget mere voksen ud i sit udtryk. Hvor er den lille, kære hvalp, der kravlede op på mit skød og blev nusset? :megaked: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ikke bare størrelsen, hun ser også meget mere voksen ud i sit udtryk. Hvor er den lille, kære hvalp, der kravlede op på mit skød og blev nusset? :megaked: :blink:

 

Nemlig, hun har en selvbevist aura eller hvad man lige skal kalde det :???::oops:

 

Hvor smuk hun end er, kan jeg altså ikke lade være med at tænke "Hvordan dulan har de fået hende til at stå så fint stille :confused:" Den var aaaaaldrig gået med frk. flap :rolleyes::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nemlig, hun har en selvbevist aura eller hvad man lige skal kalde det :???::oops:

 

Hvor smuk hun end er, kan jeg altså ikke lade være med at tænke "Hvordan dulan har de fået hende til at stå så fint stille :confused:" Den var aaaaaldrig gået med frk. flap :rolleyes::engel:

Det er vist noget med træning og tålmodige og rolige ejer :pift:

Link til indlæg
Del på andre sites

Advarsel, flere billeder der tilnærmelsesvis ligner hinanden :pift:

 

Cujo fik et lille ben af svigerne da de kom i går, hvilket han tog i stiv arm :shock: der gik 2 timer før han prøvede at hoppe op af noget af dem :5up: faktisk kun svigerfar han prøvede på .. DYGTIG hund :-D:-D:-D

 

guanomo-albums-kodbenet-picture8074-kodben.jpg

 

guanomo-albums-kodbenet-picture8081-kodben-8.jpg

 

guanomo-albums-kodbenet-picture8080-kodben-7.jpg

 

guanomo-albums-kodbenet-picture8079-kodben-6.jpg

guanomo-albums-kodbenet-picture8078-kodben-5.jpg

 

guanomo-albums-kodbenet-picture8077-kodben-4.jpg

 

guanomo-albums-kodbenet-picture8076-kodben-3.jpg

 

guanomo-albums-kodbenet-picture8075-kodben-2.jpg

 

:mums::mums::mums::mums::mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...