Besvaret Juli 6, 200917 år comment_183815 Hej med jer. Jeg er en pige på 25 år, og bosat i Esbjerg:) Jeg bor sammen med min kæreste, vores mange marsvin og vores 2 skønne hunde:) Jeg har meldt mig ind her, da jeg ofte støder på diverse hundespørgsmål, eller har dem selv, og sys det er dejligt at kunne få dem herinde:) Knus fra Anni og vapperne:) Rapporter
Besvaret Juli 6, 200917 år comment_183817 Hej og velkommen til HF Håber du kommer til at kunne lide at være her Og så et lille tip - vi æææælsker billeder, helst mange, af vapser Rapporter
Besvaret Juli 6, 200917 år comment_183828 Tak skal i have:-) Der er masser af billeder af hundene i mit fotoalbum:-) Rapporter
Besvaret Juli 6, 200917 år comment_183850 Velkommen Herligt med endnu en hernede fra det sydvestjyske hjørne. Nu må vi snart være så mange, at vi kan lave hundetræf på stranden i Esbjerg eller Blåvand Jeg bor i Gørding, men arbejder i Esbjerg. Rapporter
Besvaret Juli 6, 200917 år comment_183871 Ja det kunne da være rigtig skønt:-) Vi er tit på stranden med hundene, det er bare noget så herligt, men det kunne da være kanon hvis vi var nogle stykker:-) Rapporter