Hop til indhold

Ravhalsbånd mod flåter


Petrine
 Share

Recommended Posts

Gæst The dogfather

ja for den...var hele turen igennem med Saba..hun så forfærdelig ud, og jeg anede ikke mine levende råd...heldigvis hjalp et foderskift på hendes...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Hvad bruger du af middel mod lopper nu så???

 

Har den ikke lige ved mig, men det var noget nyt fra Beyer, som ihvertfald ifølge butiksassistenten skulle være godt...:-D...og Victoria slår ikke ud længere...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

kunne sagtens forestille mig det var noget bøvl...men puha...det er godt nok noget der skal tages seriøst, har nogen grimme billede af Saba fra da hun havde allergi....:cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst tanita

denne tråd skal helt sikkert følges tæt, når vi har gået spor på trods af dryp i nakken kan jeg fjerne alt mellem 2-3 til 5-6 tager på Danny, ville slet ikke ture prøve uden dryp. Men hvis rav kan hjælpe så må søs ud og lede:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, i år måtte jeg også bøje mig for overmagten, selv om jeg principielt er imod at dryppe hundene, men de har slæbt så mange tæger med hjem de sidste måneder, at jeg overgav mig, så de fik et dryp hver for en lille måned siden. Tør heller ikke, hvis de får dem med hjem til hvalpene.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst Chaddin
Potil har haft vildt travlt og ikke fået sendt halsbåndet endnu :oops: håber vi kan nå det før sæsonen slutter helt ;-)

 

Hihi alle har vel travlt en gang i mellem :-) ..jeg er bare utålmodig, sådan er jeg bare :roll: hihi..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst The dogfather

jeg kunne godt tænke mig et flåt-halsbånd mod rav...

 

er ret sikker på det faktisk også holder flåterne væk, når de tænker "Damn...der kommer The Dogfather, han er en ordentlig syg kriger, tjek alle de flåter han har om halsen"...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...