Hop til indhold

Sjov blanding


Gæst Any
 Share

Recommended Posts

Var ude hos nogle venner forleden. De havde fået hvalpe - 15 dage gamle - For søren da de var søde :engel:, men en sjov blanding. d/s og Sheltie... :blink: Hvordan mon sådan en blanding vil udarte sig? Hvad tror I?

 

Mit bud ville være en aktiv, intelligent, modig hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Var ude hos nogle venner forleden. De havde fået hvalpe - 15 dage gamle - For søren da de var søde :engel:, men en sjov blanding. d/s og Sheltie... :blink: Hvordan mon sådan en blanding vil udarte sig? Hvad tror I?

 

Mit bud ville være en aktiv, intelligent, modig hund.

Samme bud :blink: Kan man få lov at se billeder?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror det bliver en rigtig god agility hund!

Men ikke lige en mormor hund :hmm:

 

Det kan du have ret i, hvis man altså kunne holde den nok "nede" til at styre den.... Kunne godt forestille mig, at en sådan blanding kunne køre i så højt et gear, at man kunne risikere at agility kunne få den til at stresse helt op...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan du have ret i, hvis man altså kunne holde den nok "nede" til at styre den.... Kunne godt forestille mig, at en sådan blanding kunne køre i så højt et gear, at man kunne risikere at agility kunne få den til at stresse helt op...

 

Det var i hvert fald sjovt at se at disse kun 15 dage små hvalpe allerede tonsede rundt. Den ene var ved at kravle op over kanten på kurven og måtte gribe den inden den faldt ned.

 

Jg tror I kan have ret i at det ikke er mormor hunde :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey - nu har jeg faktisk et billede af en af dem...synes de ligner dansk svensk meget og så alligevel ikke...

 

Hvad siger I...Tror I de bliver helt korthårede?

 

[ATTACH]12214[/ATTACH]

 

[ATTACH]12215[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Krusty

Guud hvor er de søde. Kan klart se noget Sheltie i dem også. Den på billedet ville jeg skyde til at få lidt mere hår end D/sen normalt har. Hvor i verden befinder de sig?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...