Hop til indhold

Jeg har set en golden retriever idag


Gæst Aussies for ever
 Share

Recommended Posts

Gæst T_Martinsen
Det ve' jaj ik' :oops: Men jeg bilder mig ind at det mest er de lyse (og min i særdeleshed :oops:) :mrgreen:

Måske fordi der netop er flere af de lyse, så dem har du logisk nok, set flest af trække. :-D

 

Jeg kunne nu stadig godt tænke mig, at høre Birgittas grund for at kalde dem dummere. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 68
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Min er :oops: Hun har f.eks. endnu ikke i en alder af 1,5 år fundet ud af at man kommer hurtigere frem hvis man IKKE trækker i snoren :mrgreen:

 

Så intet håb for Mio endnu?! :hmm::roll: :blink:

 

Er glad for jeg har sele på ham, især når vi møder andre hunde, så hænger han hele sin vægt fremad, og løber lidt som en træk-hest (også selvom jeg stopper op, så løber han bare på stedet)?! :stupid:

Vi prøver selvfølgelig, at træne ham vha. afledning, men det er ret svært, da de færreste ting i hans hoved, slår et møde med en anden hund! :roll:

 

For dem der ikke kender den, så er her linket til DRK's farve-guide:

 

http://www.goldenretriever.dk/farvetype.htm

 

Jeg synes også best om de mellem-/mørk-gyldne, men selvf synes jeg alligevel, at Mio er den dejligste af dem alle! :mrgreen:

 

Og så lige et link til den tæve jeg er blevet forelsket i, og drømmer om at få en hvalp efter :lun:

(Jeg :x: for det kommer til at passe, og at jeg bliver "godkendt"! :mrgreen:)

 

Hun er nr.2 fra højre på det første billede, og så er hun igen på det 4. billede fra top:

 

http://www.goldenretriever.dk/resultater-markproeve-2009.htm

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Og så lige et link til den tæve jeg er blevet forelsket i, og drømmer om at få en hvalp efter :lun:

(Jeg :x: for det kommer til at passe, og at jeg bliver "godkendt"! :mrgreen:)

 

Hun er nr.2 fra højre på det første billede, og så er hun igen på det 4. billede fra top:

 

http://www.goldenretriever.dk/resultater-markproeve-2009.htm

 

Hold da op.... så er det ligefør jeg også kunne finde på at få en golden :mrgreen: Hun er jo bare gudesmuk - og dygtig ser det ud til :5up: Spændende spændende!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op.... så er det ligefør jeg også kunne finde på at få en golden :mrgreen: Hun er jo bare gudesmuk - og dygtig ser det ud til :5up: Spændende spændende!

 

Hehe, ja jeg var også solgt ved første øjekast! :mrgreen: Og som du skriver, så er hun jo rigtig dygtig, og udfra hvad ejeren har skrevet, så er hun tilmed en super dejlig familievovse også - det er bare perfekt i mine øjne! Og jeg er sikker på, at en hvalp efter hende, vil være en god ven til Mio også, da han også har et godt akivitetsniveau! :blink:

Så nu må jeg bare se tiden an, det er ikke før til næste år, og det er jo i sidste ende ikke mig der skal vælge, men vælges.. :scared: :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, ja jeg var også solgt ved første øjekast! :mrgreen: Og som du skriver, så er hun jo rigtig dygtig, og udfra hvad ejeren har skrevet, så er hun tilmed en super dejlig familievovse også - det er bare perfekt i mine øjne! Og jeg er sikker på, at en hvalp efter hende, vil være en god ven til Mio også, da han også har et godt akivitetsniveau! :blink:

Så nu må jeg bare se tiden an, det er ikke før til næste år, og det er jo i sidste ende ikke mig der skal vælge, men vælges.. :scared: :5up:

 

 

Det er jo kun et godt tegn, at du skal vælges :5up: Men mon ikke du kan bruge et helt år på at overbevise dem om, at du er den helt perfekte hvalpekøber? Hvem skal være far-hund?

Link til indlæg
Del på andre sites

Så intet håb for Mio endnu?! :hmm::roll: :blink:

 

Er glad for jeg har sele på ham, især når vi møder andre hunde, så hænger han hele sin vægt fremad, og løber lidt som en træk-hest (også selvom jeg stopper op, så løber han bare på stedet)?! :stupid:

Vi prøver selvfølgelig, at træne ham vha. afledning, men det er ret svært, da de færreste ting i hans hoved, slår et møde med en anden hund! :roll:

 

 

Det lyder som Noomi :mrgreen: Så god træning :blink: :5up: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo kun et godt tegn, at du skal vælges :5up: Men mon ikke du kan bruge et helt år på at overbevise dem om, at du er den helt perfekte hvalpekøber? Hvem skal være far-hund?

 

Ja, det er også en af de ting jeg faldt for, selvom det er vildt nervepirrende! Lidt som at være til eksamen :blink:

Mio valgte vi jo selv, og opdrætter ville have os til at vælge da de var 6 uger, så det var svært, at gå ud fra andet end farve, da de alle var lige aktive/sovende. Og vi kunne jo ikke vælge alle 10! :mrgreen:

 

De har valgt hanhund til parringen, men det har de valgt ikke at røbe endnu, så jeg går spændt og tjekker deres hjemmeside! :ivrig:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er også en af de ting jeg faldt for, selvom det er vildt nervepirrende! Lidt som at være til eksamen :blink:

Mio valgte vi jo selv, og opdrætter ville have os til at vælge da de var 6 uger, så det var svært, at gå ud fra andet end farve, da de alle var lige aktive/sovende. Og vi kunne jo ikke vælge alle 10! :mrgreen:

 

De har valgt hanhund til parringen, men det har de valgt ikke at røbe endnu, så jeg går spændt og tjekker deres hjemmeside! :ivrig:

 

Jeg har simpelthen været SÅ glad for at mine opdrættere har valgt for mig - og begge gange har jeg sjovt nok fået den jeg allerbedst kunne lide.... :mrgreen:

 

Hun er virkelig en smuk tæve - og i familie med Silke, kan jeg se :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...