Besvaret Juli 10, 200916 år comment_185603 Har et par spørgsmål: Jeg er kommet til at deaktivere besøgende beskeder. Hvordan aktiverer jeg dem? Jeg får hele tiden mails om opdatering af en tråd herinde. Hvordan deaktiverer jeg det? Håber på at få hurtig hjælp. Tak. Hilsen Amanda1996 Rapporter
Besvaret Juli 10, 200916 år comment_185608 Har et par spørgsmål: Jeg er kommet til at deaktivere besøgende beskeder. Hvordan aktiverer jeg dem? Jeg får hele tiden mails om opdatering af en tråd herinde. Hvordan deaktiverer jeg det? Håber på at få hurtig hjælp. Tak. Hilsen Amanda1996 Gå ind i kontrolpanel og vælg: Rediger muligheder. her kan du vælge "Abboner ikke" under abbonnementer på tråde. Så får du ikke længere mails om svar i trådene. Og du skal sætte hak i boksen "enable visitor messaging" for at få dine besøgsbeskeder frem Rapporter
Besvaret Juli 10, 200916 år Forfatter comment_185645 Hvis jeg er kommet til at slette et indlæg i min gæstebog, kan jeg så få det tilbage igen? Hvordan? Rapporter
Besvaret Juli 10, 200916 år comment_185649 Hvis jeg er kommet til at slette et indlæg i min gæstebog, kan jeg så få det tilbage igen? Hvordan? nej det tror jeg ikke.... når det er slettet er det væk Rapporter
Besvaret Juli 10, 200916 år Forfatter comment_185663 nej det tror jeg ikke.... når det er slettet er det væk Men der står sådan: "Amanda har slettet denne besked. Årsag: ?". Kan man ikke slette det? Rapporter