Hop til indhold

Indretning af kassevogn til hunde


Gæst Malene Nielsen
 Share

Recommended Posts

Gæst Malene Nielsen

Nu da vi har fået 4 hunde, var tiden ligesom moden til udskiftning af bilen og det er så blevet til en WW transporter (lang model), som jo har et stort 'bagagerum' med masser af plads til hunde og oppakning :-)

 

Vi vil gerne have den indrettet, så alle 4 hunde har deres eget bur/kasse og vil derfor høre om hvordan I evt har indrettet Jeres og/eller om I evt har forslag til en praktisk og sikker indretning.

 

Fysisk og i praksis vil der være mulighed for at burene/kasserne står ovenpå hinanden 2 og 2 og det vil være en bonus, hvis de let kan 'afmonteres', så vi ikke behøver have ekstra bure med, når vi er til konkurrencer osv.

 

Forslag må gerne følges af billeder :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
et forslag.. men der er permenent.. Det er bare at få en smed til at lave det så det passer til jeres bil.

 

Nice...hvis de ik er alt for dybe er der jo stadig en del plads i vognen så...:-)...

 

Har svært ved at forestille mig en løsning i en kassevogn som ikke er mere eller mindre permanent, pga. burene jo bør stå fast...:-D

 

kan være www.jobcar.dk kan hjælpe, men om det bare er røvdyrt skal jeg ik kunne sige...fik afslag på min jobansøgning, så jeg kender ik deres priser...hehe...

Link til indlæg
Del på andre sites

Da jeg havde min Transporter - også den lange model, fik jeg lavet et bur til 4 hunde.

 

Jeg har ikke et billede af buret, så du må nøjes med disse gamle nogle.

 

Huckie og Hailey i de 2 øverste

[ATTACH]11962[/ATTACH]

Hero og Hogan i de nederste

[ATTACH]11963[/ATTACH]

 

Selve buret var én stor kasse delt i 4 rum.

Målene på kassen var: Højde 125, Bredde 120, Dybde 90

 

Det kunne både sættes mod bagsmækken og mod skydedøren.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...