Hop til indhold

Update fra uldtotten Louie


Lille Louie
 Share

Recommended Posts

Louie er stadig ikke meget for at tisse ude når det regner.. Så hellere holde sig i 6 timer/alternativt tisse på stuegulvet... :(

 

Han var hos dyrlægen og blive vaccineret i sidste uger (12 ugers).. Han var ikke helt tilfreds, hold da op hvor han pev højt! Også da han skulle have klippet negle. Hans sten er faldet helt ned nu. Men det kunne jeg også godt selv mærke at de var.

 

Derudover går det meget godt med ham synes jeg. Min kæreste er i USA lige nu (heldige asen), så jeg er alenemor.. Det er lidt hårdt, men også meget hyggeligt.

 

Nu begynder man mere og mere at kunne mærke Louies personlighed. Han er blevet bedre til at tulle rundt for sig selv og gladere for at hygge og fx komme op i sengen og vågne op sammen med os. Før ville han rigtig gerne op i sengen, men så snart han blev båret op, gik han lidt rundt på dynen, hvorefter han ville ned igen. Nu lægger han sig lidt - det er meget hyggeligt :)

 

De sidste to nætter har han sovet rigtig længe. I går nat sov han fra kl. 01 til klokken 12! Og i nat fra klokken 24 til klokken 10! Men så har han også en del mere energi i løbet af dagen kan man mærke.. Han er stadig meget fræk. Og bukseben og tæer er desværre stadig et stort hit.

 

Vi er jo også begyndt til hvalpetræning. Vi har allerede gået der en måned. Louie er meget lærenem og forstår præcis, hvordan det skal gøres. Ude i den virkelige verden har han desværre lidt svært ved at omsætte det vi har lært til træning. Fx er han rigtig god til ikke at gå efter godbiden, når vi indøver NEJ, men hvis man siger NEJ når han taget noget ulækkert i munden på gaden eller når han bider i ben, forstår han pludselig ikke ordet. Selektiv hørelse måske....

Link til indlæg
Del på andre sites

hahahah :lol: er du sikker på, at det er en hund? Han ligner totalt meget en bamse på det første billede :lun:

 

kan godt lide det sidste billede også :gab:

 

De kommentarer vi får mest med på vejen er også noget ala "Nåååh, en lille bamse", "Han ligner noget fra en legetøjsbutik" og "Hvor sidder batterierne?" (det gad jeg også godt vide nogle gange).

 

Det sidste billede er ikke engang opstillet.. Kæresten var nær død af grin over synet, og det skulle åbenbart foreviges. Tror jeg ville prøve at få Louie til at slappe af, så jeg lagde mig ved siden af ham. Jeg gik åbenbart død først.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu begynder man mere og mere at kunne mærke Louies personlighed. Han er blevet bedre til at tulle rundt for sig selv og gladere for at hygge og fx komme op i sengen og vågne op sammen med os. Før ville han rigtig gerne op i sengen, men så snart han blev båret op, gik han lidt rundt på dynen, hvorefter han ville ned igen. Nu lægger han sig lidt - det er meget hyggeligt

 

Ja, eller også var det bare fordi han havde rigtig rigtig ondt.... :damn:

 

Dårlige hundemor... Er glad for at hvalpen har ondt, for så er den mere rolig = en mere selvstændig hund med personlighed åbenbart..

 

Jeg kan fortælle, at han stort set er tilbage til at være som før jeg skrev denne tråd - og det er nu meget rart at få sin 'gamle' hund tilbage... På trods af dens noget overivrige og flabede person:ivrig:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigg120209

Han er godt nok cute! På begge billeder :lun:

 

Jeg kender godt til mange af de dumme kommentar, man kan få med sådan en lille hund. Tror den jeg hører oftest er: Det er da en kat!

 

Men godt det går med lille vap :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...