Hop til indhold

Halløjsa


Gæst Donner
 Share

Recommended Posts

Gæst Donner

Halløj Hunde-forum

Så er jeg også herinde. Har længe overvejet det, da jeg har læst en masse herinde. Og nu da anskaffelsen af en skøn hund efterhånden kommer tættere på, så tænkte jeg, at det var en meget god anledning til at oprette mig som bruger herinde.

 

Det har jeg så gjort - og har startet det hele ud med et langt indlæg, hvor jeg ligesom gør lidt op med mine tanker omkring anskaffelsen af hund. Og hvor jeg spørger jer lidt til råds omkring det.

 

Håber meget, at I vil tage jer tid til at svare på det. Og ellers glæder jeg mig til et rart ophold her - og til snart at blive hundeejer.

 

Mit indlæg er "Førstegangskøb af hund(langt)" inde i debat. Håber meget, at I vil tage jer tid til at ligge et svar derinde.

 

Mvh - og vov vov ;))

Donner

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Donner
Velkommen til - jeg er milevidt fra din hundesmag, så jeg tror ikke jeg kan komme med nogen guldkorn til dit valg :-D

 

Jamen tager meget gerne imod andre anbefalinger, som kom bare med dit bud alligevel :))

 

Også hvis du har andre råd til en kommende hundeejer.

 

 

 

Og tak for velkomsten. Ovenstående gælder i øvrigt alle - uanset om vi har samme "hundesmag" :engel:

 

Alle hunde er jo skønne på hver deres måde

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Donner
Nu har jeg svaret dig på bedste beskub ;-) men det er sent og eg er træt :gab: så håber ikke, at det er noget vrøvl jeg har fået skrevet :lol:

 

Og jeg har svaret tilbage, så håber du tjekker det i løbet af søndagen :))

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...