Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Gæt hvem jeg har nusset idag?

Featured Replies

Besvaret

Her til morgen mødte Karla og jeg Mullergris og lille Trunte i Bygholm Park. Hun er godt nok en snuser lille en :lun:

Karla var lige lidt mokkeagtig en enkelt gang eller 2, men ellers var hun generelt sød nok - omend lidt uinteresseret i den bette :rolleyes: Trunte var nysgerrig og fuld af tant og fjas :lol: Også selvom det silede ned

Besvaret

ja tusin tak for hyggelig samvær, sammen med dig og karla. og nej hvor er det dog nogle gode billeder, jeg glæder mig til at jeg får mit kamera i fødselsdaggave i den kommende mdr, så man rigtig kan få taget nogle billeder.

men jo den bette var total ligeglad med at det regnede, men da vi kom hjem blev vi også tørret rigtig godt og nu ligger hun og putter på sin pude på skødet af mig og sover som en sten, hun er bare helt væk.:-D

men det kunne godt mærkes lidt på trunte at hun blev lidt forskrækket over at karla var lidt mokket he he, men eller synes jeg det gik rigtig godt:-D