Hop til indhold

Hvil i fred Tus


Gæst Stampe
 Share

Recommended Posts

Gæst Stampe

Det er en god måned siden jeg måtte gå den tunge vej til dyrlægen med min elskede schæfer - en sidste gang.

 

Jeg savner hende meget, hun har været med mig igennem en skilsmisse og en tilværelse som single, og igen i at starte en ny familie op - hun har altid været den der fik mig til at smile med hendes fjollede udtryk når vi var ude og gå tur.

 

Kære min dejlige Tus du er lige så savnet nu som du var elsket mens du var i live.

 

:megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stampe

Vil gerne sige tak for de mange søde tanker jeg ved der følger med de små smileys :-D det varmer rigtig meget.

 

Og ja jeg skal da have en ny hund igen - omend det nok først bliver til næste sommer, men så er vi nok også klar til at få en lille bøllespire ind i familien :blink:

 

Indtil da må jeg væbne mig med tålmodighed og mindes alle de gode timer jeg har haft med Tus :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique

Åhr - det gør simpelthen så ondt sådan noget...

 

Lad du dit hjerte hele og så vil det også være klart til at lukke en ny lille terrorist ind med alle sine helt egne små finurligheder til sommer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv det gør ondt...........

 

Det værste synes jeg er at komme hjem.......... og der ikke er nogen hundehilsen mere. Der kan være nok så mange mennesker i hjemmet til at tage imod, men det bliver aldrig det samme som en hundehilsen...........

 

Stort :ae: til dig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...