Hop til indhold

Ihhh hvor er der meget man skal tænke på ...


Freudika
 Share

Recommended Posts

  • Svar 159
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst anne-marie
Iiihhhhhhhh - jeg går her og er ved at gå til af mangel på Bella-nyt :(

 

Men Janni har jo stadig ikke internet derhjemme ... så det er ikke lige sådan at komme til at sende billeder ... men iiiihhh altså ...

 

 

Jeg kan dælme godt forstå det a010.gif

 

Von er det, 4 uger endnu?

Link til indlæg
Del på andre sites

Iiihhhhhhhh - jeg går her og er ved at gå til af mangel på Bella-nyt :(

 

Men Janni har jo stadig ikke internet derhjemme ... så det er ikke lige sådan at komme til at sende billeder ... men iiiihhh altså ...

 

 

Jeg kan dælme godt forstå det a010.gif

 

Von er det, 4 uger endnu?

 

4 uger og 5 dage ...

Link til indlæg
Del på andre sites

uh uh uh ... Se min tæller ... der er kun en måned tilbage hop.gif

 

 

Wee :D Vi glæder os altså til at høre om lillepigens færden' date=' og Tulles reaktion![/quote']

 

Uhh - den sidste der kunne jeg godt være lidt bange for ... men er ikke i tvivl om, at vi nok skal få det til at fungere godt ...

Link til indlæg
Del på andre sites

uh uh uh ... Se min tæller ... der er kun en måned tilbage hop.gif

 

 

Wee :D Vi glæder os altså til at høre om lillepigens færden' date=' og Tulles reaktion![/quote']

 

Uhh - den sidste der kunne jeg godt være lidt bange for ... men er ikke i tvivl om, at vi nok skal få det til at fungere godt ...

 

Det værste der kan ske er at hun reagerer som Bitten, og det gik da alligevel ;) Bitten så helst Dolph klynget op i en uge..

Nu kan hun ikke leve uden ham :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
SÅ var der nyt fra babyen aarh.gif

 

Udstillingsklar i en alder af bare 5 uger:

bellamia5uger_2.jpg

 

[/img]

 

Årgh hvor er hun bedårende :oops:

 

Hun ser så bekymret ud her - du må hviske hende i øret, at det behøver hun ikke være - hun skal nok klare sig godt :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja hun ser bekymret ud - men på de to andre "udstillings-billeder" stod hun med nakken til - så det var alligevel det med det bekymrede ansigtsudtryk der var bedst ;D

 

Bekymret eller ej, så er hun en lille lækker sag. Uhh! jeg kan godt forstå at du har nedtællingsuret til at køre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihhh - nu er der kommet ny video af Bellababyen - og jeg har vel set det der 49 sekunders klip ca. 8 gange allerede ... Og svømmer helt væk i det ... NU måtte tiden altså godt snart være gået ... heldigivs skal jeg op og nusse på hende sådan rigtigt i løbet af påsken :)

 

 

Årh hvor kan vi alle forstå dig! Det bliver da helt vild at besøge hende denne gang, hva? Nu er hun jo efterhånden helt "færdig" hvalp :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihhh - nu er der kommet ny video af Bellababyen - og jeg har vel set det der 49 sekunders klip ca. 8 gange allerede ... Og svømmer helt væk i det ... NU måtte tiden altså godt snart være gået ... heldigivs skal jeg op og nusse på hende sådan rigtigt i løbet af påsken :)

 

 

Årh hvor kan vi alle forstå dig! Det bliver da helt vild at besøge hende denne gang' date=' hva? Nu er hun jo efterhånden helt "færdig" hvalp :D[/quote']

 

Sådan totalt nuttede baby-kluntede hvalpeagtige aarh.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihhh - nu er der kommet ny video af Bellababyen - og jeg har vel set det der 49 sekunders klip ca. 8 gange allerede ... Og svømmer helt væk i det ... NU måtte tiden altså godt snart være gået ... heldigivs skal jeg op og nusse på hende sådan rigtigt i løbet af påsken :)

 

 

Årh hvor kan vi alle forstå dig! Det bliver da helt vild at besøge hende denne gang' date=' hva? Nu er hun jo efterhånden helt "færdig" hvalp :D[/quote']

 

Sådan totalt nuttede baby-kluntede hvalpeagtige aarh.gif

 

Nej hvor er jeg misundelig! Ikke at jeg gerne vil have en hvalp mere (har vist nok) - men sådan at skulle ud og besøge et hus fyldt med små klumpe-dumpe hvalpe.. *suk*

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg jo selv lige haft hvalpe, og jeg kan godt huske alle de mennesker der kom hver dag for at nusse pusse deres lille myr ;D Kan godt forstå du glæder dig ! Hun ser dejlig ud !

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...