Gæst Tessa&Molly Skrevet Juli 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 Har lige fået nyt kamera, så det skulle afprøves.. 1. Molly 2. Tessa 3. "Smiler jeg nok nuuuu?" :hjerte::hjerte::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Juli 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2009 Hvor er de bare smukke! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tessa&Molly Besvaret Juli 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2009 Mange tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juli 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2009 Nårh, nogle dejlige ansigter. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 31, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2009 Hihi, elsker det første billed Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret Juli 31, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2009 Hihi, elsker det første billed Samme her :5up: - hvor ser hun dejlig fræk ud! Og tillykke med det nye kamera, så kan vi vel forvente mange flere lækre billeder af prinsesserne?! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tessa&Molly Besvaret August 1, 2009 Rapporter Share Besvaret August 1, 2009 Tak for de søde ord.. Jeg knus-elsker dem også bare.. Jeg tror jeg kommer til at poste mange billeder nu.. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tessa&Molly Besvaret August 1, 2009 Rapporter Share Besvaret August 1, 2009 Samme her :5up: - hvor ser hun dejlig fræk ud! Det er hun godt nok også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 3, 2009 Rapporter Share Besvaret August 3, 2009 Jeg tror jeg kommer til at poste mange billeder nu.. :blink: Det var en yderst fornuftig ide :blink::blink::blink::blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret August 3, 2009 Rapporter Share Besvaret August 3, 2009 Har lige fået nyt kamera, så det skulle afprøves.. 1. Molly 2. Tessa 3. "Smiler jeg nok nuuuu?" :hjerte::hjerte::hjerte: Billede 1 og 2: Hvor er de altså bare søde! :blink: Billede 3: Ja, hun smiler vist nok og ser virkelig sød ud! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tessa&Molly Besvaret August 6, 2009 Rapporter Share Besvaret August 6, 2009 Tak for de flotte ord.. Jeg bliver så glad når jeg ser mine hunde.. Lige de her billeder viser dem bare rigtig godt.. Især dem af Molly.. Hun er bare altid så glad som det fremgår af billederne.. Selvom hun laver ballade for 4 hunde nogen gange, så kan hun bare altid få en til at trække på smilebåndet, fordi hun på en lidt charmerende og kluntet måde viser at hun godt ved at det er forkert.. Uh hvor jeg bare knus-elsker dem.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts